Hoteldebotel

Lieve mamma's,

Graag zou i in contact komen met mamma's die het Hoteldebotel pakket (Felicitas) in hun bezit hebben.

Het gaat mij meer om de dvd's die er bij zitten..

Ik hoop snel iets te horen alvast reuze bedankt

Groetjes van Simone

Hoi
Mijn dochter is nu 5 maanden en wij hebben ook een hoteldebotel gekocht.Eerst dachten wij van o jee maar toen wij het thuis kregen waren wij er erg blij mee.Er zitten hele mooie en leerzame dingen in.En dat vonden wij erg belangrijk.Ik denk dat janine er later ook erg veel plezier van heeft en het huis waar al die koffers in staan kan ze mooi gebruiken voor een poppehuis.
Het word nu nog niet gebruikt maar dat duurt niet lang meer want ze is heel nieuwschierig en ze gek op kleuren.
Nou groetjes als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
groetjes bauwina en janine

Hoi,

Wat leuk dat je de Hoteldebotel set hebt gekocht ik heb hem zelf ook gehad maar door een verhuizing zijn we helaas   de cd's en dvd's die erbij horen kwijtgeraakt verder hebben we alles nog wel..

Mijn dochter vond Puk en Strepa helemaal geweldig zodra ze die zag  ging ze staan dansen in de box..

Ik vind het echt heel erg jammer ik heb overal gezocht maar ben de dvd's en cd's   echt kwijt nu is mijn vraag is het mogelijk om deze te kopieeren....??

Groetjes van Simone en Alyssa

Hoi,

Ook ik benin het bezit van hotel de botel.
Ik vond het best een hele aankoop,maar als je ziet wat er allemaal inzit is het echt wel de moeite waard.
Mijn zoontje is nu 6 maanden,dus het duurt nog wel even voordat ik er wat mee kan,maar daar kijk ik enorm naar uit.
Jammer dat je de dvd,s enzo kwijt bent,ik heb ze allemaal nog in het plastic zitten want ik kan er nu nog niks mee.

Groetjes Lena

Hallo,

Ik ben ook de trotse eigenaar van het "Hoteldebotel" pakket!! Het was idd een hele investering, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Hij staat nog steeds in de kast en zo af en toe haal ik er een koffertje uit en gaan we samen kijken, muziek luisteren, lezen of spelen. Aan de ene kant is ze m.i. nog te klein (16 maanden), maar aan de andere kant met de poppetjes kan ze spelen en de liedjes vindt ze ook helemaal geweldig!! Ik denk dat de cd'tjes best te branden zijn, de dvd's weet ik niet. Daar ben ik niet zo van op de hoogte. Helaas hebben wij geen brander, dus ik kan je niet verder helpen. Heb je misschien al een keer gekeken op de site van Felicitas (weet niet of die bestaat hoor)?? Het is toch vast wel mogelijk om de cd's bij te bestellen??
Succes ermee

Jaaaaa!!! Het is gelukt!!!
Ik heb even voor je op internet gezocht en heb een beschrijving van het "Hoteldebotel" pakket gevonden!!!!

Hoteldebotel

Een educatieve serie waarmee je bij je kindje een aantal belangrijke vaardigheden stimuleert zoals lezen, luisteren, kijken en doen. De koffers van Hoteldebotel bevatten een heel gevarieerde inhoud: DVD’s, CD’s, leesboeken, puzzels, spellen, knuffels en nog veel meer! De vogel Fiedel, kokkin Lien, beertje Puk en zebra Strepa beleven samen met de gasten die in het hotel komen logeren, allerlei leuke, gekke en ontroerende avonturen. Bij de serie ontvang je bovendien het Hoteldebotel poppenhuis. Met dit huis gaat de wereld van Hoteldebotel nog meer leven! De serie is zo samengesteld, dat ze je kind van baby tot kleuterleeftijd speel- en leerplezier biedt. Wanneer je Hoteldebotel bij de hostess bestelt, ontvang je van haar een leuke verrassing!

Ik vond én vindt het écht de moeite waard, maar het is wel duur!!

Jaaaaa!!! Het is gelukt!!!
Ik heb even voor je op internet gezocht en heb een beschrijving van het "Hoteldebotel" pakket gevonden!!!!

Hoteldebotel

Een educatieve serie waarmee je bij je kindje een aantal belangrijke vaardigheden stimuleert zoals lezen, luisteren, kijken en doen. De koffers van Hoteldebotel bevatten een heel gevarieerde inhoud: DVD’s, CD’s, leesboeken, puzzels, spellen, knuffels en nog veel meer! De vogel Fiedel, kokkin Lien, beertje Puk en zebra Strepa beleven samen met de gasten die in het hotel komen logeren, allerlei leuke, gekke en ontroerende avonturen. Bij de serie ontvang je bovendien het Hoteldebotel poppenhuis. Met dit huis gaat de wereld van Hoteldebotel nog meer leven! De serie is zo samengesteld, dat ze je kind van baby tot kleuterleeftijd speel- en leerplezier biedt. Wanneer je Hoteldebotel bij de hostess bestelt, ontvang je van haar een leuke verrassing!

Ik vond én vindt het écht de moeite waard, maar het is wel duur!!

Terug
Bovenaan