hoteldebotel

hallo....

ik heb vandaag felicitas bij me thuis gehad heeft iemand van jullie ervaring met de koffertjes van hoteldebotel? Het lijkt mij wel heel erg leuk om zo spelerdewijs je kindje wat te leren! graag hoor ik wat jullie ervan vinden!

enne....heeft iemand tips voor mij ik wil van de week beginnen met fruithapje/groentehapje maar ik weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken!

groetjes..

Hoi!

Wij hebben hem in huis.
Ik vond hem errug leuk!
Precies aansluitend op hoe ik dat soort dingen aan mijn kleintje zou willen leren.
En ook erg leuk dat je hem gewoon in een keer krijgt...ik hou nooit zo van leveringen apart...

Liefs Annet

Ik vond het er inderdaad heeeeel leuk uitzien maar ik schrok van de prijs.Phoeeeeeehe

Uiteindelijk maar niet gekocht.

Misschien krijg ik er nog spijt van..wie weet

Groetjes Claudia en Maud-je

In het algemeen vind ik het een uitvinding ,   wat een ontzettend leuke dingetjes kan je kleintje en natuurlijk jij en je kleintje ermee doen , mijn vriend vond het nog leuker dan mijn kleine meid zelf , van de prijs moest ik ook ontzettend slikken , maar met maandelijks afbetalen valt het nog te doen , ik vind het in ieder geval onzettend leuk

Ik heb in eerste instantie ook ingeschreven op HoteldeBotel, het is ook enorm leuk. maar ik heb het tochgecanceled. Als je kijkt wat je krijgt voor het geld dat je betaald, vind ik het niet echt de prijs waard. Volgens mij kun je zelf ook leuke en leerzame boekjes kopen en bijbehorende atributen voor minder en het grote voordeel vind ik, dat je dan zelf bepaald wat je koopt. Nu zit je vast aan een serie. Toen ik op de lijst keek wat je krijgt voor je geld vond ik het duur betaald, maar toegegeven het ziet er leuk uit!
Bovendien vond ik mijn kleintje de eerste tig maanden nog niet eraan toe om iets met de boxjes te doen. Voor ons is het de eerste en daardoor lijkt alles helemaal geweldig, maar misschien is het raadzaam om even te wachten totdat de kleine iets verder is en jij als moeder (en vader) beter kan inschatten wat goed is:) Denk aan je babyuitzet, daarin heb je vast ook alle lijstjes gevolgd(ik wel) en een aantal dingen zou ik nu uit ervaring niet meer kopen.
Hopenlijk heb je iets aan mijn reactie:)
grtz Caroline & Floris

Hallo.

Ik heb 4 maanden geleden ook hoteldebotel aangeschaft. Ik ben zelf leerkracht en zag echt oneindig veel mogelijkheden. Ik lees ons meisje veel voor en we hebben ook al een dvdtje samen bekeken. Sommige boekjes kopieer ik zodat een eventueel volgend kindje ook het pakket kan gebruiken (bedoel de kleurboekjes)
Ik ben heel blij met de aanschaf.

Groetjes Francy

o ja.

Wij hebben bijv opa's en oma's ook een koffertje laten geven, dan bespaart ons geld en opa en opa hadden een leuk cadeautje voor sinterklaas.

Groetjes Francy

Terug
Bovenaan