Hotmail en msn?????

Hoi,
Jullie schrijven wel eens over msn. Ik heb echt geen idee hoe en wat dus ben laatst op ontdekkingstocht geweest. Ik heb toen ook een hotmail adres aangemaakt en me aangemeld bij een groep die ook langer bezig waren om zwanger te worden. Nu voelde ik me daar niet echt thuis. De manier waarop er werd gesproken en met allerlei kleurtjes en plaatsje en meer gedoe, dus heb ik me er weer voor afgemeld. Maar praten jullie ook mee in een groep? En dan een  die niet al te aanstellerig doet. Ik ben benieuwd. groetjes Noortje

Hoi Noortje

Ik praat allen zo nu en dan mee op deze forum want ik vind dat dit iets heel serieus is en daar moet je ook weer niet te aanstellerig over doen iedereen hier heeft een heel serieus probleem want we willen toch allemaal moeder worden. ik ben al moeder van een dochter van bijna 4 jaar en ik was toen zo zwanger maar hoorde vaak om me heen dat er mensen zijn waarbij het niet lukt maar je staat er niet zo bij stil want het overkomt je niet tot dat het mijn schoonzuster en zwager overkwam die kunnen geen kinderen krijgen dus die zitten op hun adoptiekindje te wachten maar nu staan we ook zelf voor dit probleem en zijn we nu ruim 2 jaar bezig voor ons tweede kindje slik nu ook clomid dus als je daar al heel veel moeite mee heb wat heb je er dan aan om op een forum te zitten waar ze er niet echt serieus mee omgaan.

groetjes linda

Hoi,

Ik klets met vriendinnen van buiten het forum op msn (real live vriendinnen zeg maar) en met een paar meiden waarmee ik al jaren mail en die ik van het forum ken.
Ik heb me dus niet aangesloten bij een groep msn'ners.
En ach ja die plaatjes hebben we ook. We hebben het namelijk over van alles en nog wat. Ook de leuke dingen van het dagelijks leven zeg maar. Maar er wordt in ieder geval helemaal niet aanstellerig gedaan over zwanger worden.

gr.Inge

Ook ik chat/ of MSN hoe je het wilt noemen alleen maar met bekende en echte vriendinnen en met een aantal dames hier van het forum.

Als je het leuk vind mag je mij aan je contacten toevoegen, dan kunnen we ook zo nu en dan chatten.

Maar ik zit dus niet op van die chat site's waar je met onbekende zit te beppen over een onderwerp waarvan ik denk dat de helf niet eens weet wat het betekend.
(Dat die gewoon voor de lol doen alsof ze ook met hetzelfde probleem zitten)

www.cynthia1975.web-log.nl
cynthiaoostrom@hotmail.com

Terug
Bovenaan