hotstone massage?

hoi

Ik heb een vraag ik ga binnekort waarschijnlijk met een vriendin voor een hotstonemassage wie heeft dit wel eens gehad?en kan het kwaad als je bv net zwanger bent mijn vriendin mag het nog niet weten dan stel dat ik zwanger blijk aanst.donderdag

groetjes wendy

Hoi wendy, ik heb wel eens zo'n massage gehad.
maar ik zou niet weten waarom dat kwaad kan.
als je net zwanger bent mag je eigenlijk alles behalve medicijnen en sommig eten.
en zwaar tillen is niet goed maar massage mag wel hoor.
het mag alleen niet als je bijna uitgerekend bent want dan kan het de weeen opwekken.
gr liselotte

hoi ,

ik geef dit hot stone massages.
Zwangerschap is geen reden om geen massage te ondergaan, Wel als je bijna uitgerekent bent.   Verder moet je wel even uitkijken met het gebruik van essentiele olien. Deze kunnen wel schadelijk zijn, omdat je hier heftiger op kan reageren als je zwanger bent!

Veel relax plezier in ieder geval!

liefs gridje

quote: gridje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2007 20:08:21'));

hoi ,

ik geef dit hot stone massages.
Zwangerschap is geen reden om geen massage te ondergaan, Wel als je bijna uitgerekent bent.   Verder moet je wel even uitkijken met het gebruik van essentiele olien. Deze kunnen wel schadelijk zijn, omdat je hier heftiger op kan reageren als je zwanger bent!

Veel relax plezier in ieder geval!

liefs gridje hoi gridje

bedankt voor je reactie en dan kan ik lekker gaan genieten binnekort,ben benieuwd heb het nog nooit gehad,zal wel erg lachen en gieren worden met zijn twee,

groetjes wendy

hoi ,

een massage duurt gemiddeld 30-45 minuten...
de stenen zijn niet heel zwaar hoor, je voelt wel dat ze druk geven op je spieren maar verder niet zwaar.   Ze zijn zo groot als je vuist ( de grootste) ik werk met verschillende maten, maar dat is ieder voor zich!

liefs gridje

heej,

Das fijn dat ik dat ook weet, ik ga met mn ventje 13 april ook een weekend naar zo`n kuuroord (nijmegen), en heb ook die hotstone massage geboekt....
Heel erg fijn om te weten of het kwaad kan, heb er nu al zin in, duurt alleen zo lang!!!

xxx

Terug
Bovenaan