Hou ik het nog vol tot zondag? Help.

A

Anoniem

Guest
O.......meiden!
afgelopen zondag was mijn NOD.
tot nu toe zij er nog geen te bekennen.
Heb met mezelf afgesproken dat ik zondag zou testen. Ben al vaak genoeg teleurgesteld en wil dat proberen te voorkomen. maar ooooooooo, kan mezelf toch bijna niet bedwingen om een test te pakken. Hihi, het lijkt wel of ze me roepen.  Wie pept me even op, zodat ik het toch vol kan houden tot zondag?

Liefs van Miena.

nou hier komt ie dan , allemaal voordelen om te wachten !!!!!!!

-hoger hcg hormoon, dus geen negatieve test, ivm te vroeg getest

- zeker weten dat je duivels zich niet een aantal dagen vergissen....

- als het goed is een vette streep!!!!!

Jeetje wat spannend zeg, hou vol hoor meid ,ik leef met je mee, die teleurstelling van een negatieve test is zo groot bij te vroeg testen...

ik denk aan je , daan

Hihi...dank je daan, ik zal proberen de moet er in te houden om tot zondag te wachten.
Moet morgen en overmorgen avond werken...genoeg afleiding hoop ik.

Groeten van Miena.

SPANNEND SPANNEND SPANNEND!!!!!!!!!
Meid ik wou dat ik je een goede raad kon geven ( buiten wat hier boven al staat en wat gewoon hartstikke goede redenen zijn om te wachten ) maar ik zou het ook niet uit kunnen houden denk ik.
Helpt het als ik zeg dat het een normale reactie is wat je nu hebt?
Ik ga ontzettend voor je duimen en probeer wat afleiding te zoeken.
Heeeeeeeeeel veel succes en wegjagen die rode duivels zet hem op!!!!!!!!!!!
Hou je ons op de hoogte?

quote: Miena schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2006 13:28:46'));

O.......meiden!
afgelopen zondag was mijn NOD.
tot nu toe zij er nog geen te bekennen.
Heb met mezelf afgesproken dat ik zondag zou testen. Ben al vaak genoeg teleurgesteld en wil dat proberen te voorkomen. maar ooooooooo, kan mezelf toch bijna niet bedwingen om een test te pakken. Hihi, het lijkt wel of ze me roepen.  Wie pept me even op, zodat ik het toch vol kan houden tot zondag?

Liefs van Miena.

Hey Miena,

mijn nod was ook zondag en nog steeds niets in aantocht. Ik heb al wel getest maar helaas negatief. Ga nu wachten tot zondag....ik hoop dat de test posi zal zijn en ook voor jou. Zoniet dan hoop ik dat ik snel de duivels anslnog op bezoek krijg.

suc6

Tuurlijk houdt jij het vol!!!!!!!! Kop op meid.
Straks doe je een test en is je hcg gehalte idd laag en krijg je geen streep en dan voel je je ook onzeker. Scheelt geld ook als je niet te vaak test, haha

hoi hoi je houd het wel vol..
ik had zelf me nod maandag ben woensdag aan testen negagtief.
maar er is ondertussen nog niks
maat heb zelf ook zoiets wacht tot volgende week met opnieuw testen.
zijn er nog mensen die een bepaale test aanbevelen?????

knuf en kus jb

Hey hallo,

Probeer het toch maar vol te houden je kunt het en al die voordelen die genoemd zijn!!!!
Das echt waar!!!! Dus hou vol meid echt!!!!

Ga heeeeeeel hard voor je duimen, wie weet helpt het oké!!!!

Succes hé wat een spaning!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan