Hou ik mezelf nu voor de gek...?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil even wat met jullie delen.
Ik word langzaam gek van mezelf. Ik heb allemaal zwangerschaps symptomen, dus ik krijg steeds meer hoop. Maar ik durf geen hoop te hebben, omdat ik bang ben dat ik mezelf voor de gek hou.
In mijn vorige zwangerschap had ik het ook snel door en het was toen ook in 1x raak. Na een aantal negatieve testen toen, bleek ik overtuigd dat ik zwanger was, want ik kon me toch niet voor niks zo naar en rot voelen. En ik kreeg dus gelijk. Ik was zwanger.

Maar het lijkt nu of ik er nog meer mee bezig ben dan 2 jaar geleden. Het scheelt dat ik nu een huismoeder ben en er de hele dag mee bezig kan zijn, maar eigenlijk wil ik er niet teveel mee bezig zijn, omdat ik bang ben dat ik het me allemaal inbeeld. Snappen jullie het nog?

Even klagen hoor:

Ik voel me al een week zo ontzettend moe
Ik kan het ene moment onzettend chagarijnig zijn en andere moment ontzettend ontroerd (door bijvoorbeeld mijn dochter of tv)
Ik heb veel puistjes in mijn gezicht gekregen
Mijn temperatuur is met 0,3 graad gestegen.

Zo, ik ben het kwijt. Mijn man snapt me niet en zegt dat ik het maar gewoon moet afwachten en dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn. Maar ik kan niet anders.

Herkent iemand zich in mijn verhaal?

Gr. van Pam

hoi hoi, wanneer moet je eigenlijk ong worden???want als dat binnen kort is dan kan het natuurlijk altijd waar zijn!! dat het dan zover is maar als je pas over 2 weken ong moet worden dan betwijfel ik het eigenlijk een beetje , en is het zo dat je binnenkort ong moet worden eigenlijk dan zit er maar 1 ding op!!!!      testen!!!!!!!!  
ben wel benieuwd!!! veel suc6 ,
groetjes wendy

Ik herken je verhaal voel me ook zwanger en heb ook zo iets van waarom zijn de testen dan negatief,

Hoe kwam dat bij jou dat de testen negatief waren en je toch zwanger was?

Ik ga voor je duimen...

Liefs, ineke

Ik heb geen idee waarom de testen negatief waren. Ook bij de huisarts. Ik was al die tijd ook zwanger(achteraf weet je dat dan?) Mijn dochter is ook gewoon op tijd geboren.Niemand weet het, dus hoop voor jou...

Ik heb een onregelmatige cyclus(35,33,31) maar ik moet zo rond 29 januari ongesteld worden. Dit kan dus ook een paar dagen later zijn.
Deze maand heb ik wel vroeg mijn eisprong gevoeld.

Bedankt voor het reageren!

Gr. Pam

Bedankt voor je reactie!
Ik las je breichtje en leef helemaal met je mee die spanning erg he
maar ik hoop echt dat je zwanger bent

groetjes sonja

Terug
Bovenaan