Hou je vast

Het is dus echt waar, net nogmaals getest en POSITIEF!!! Een duidelijk tweede streepje!!!
Vind het aan een kant wel heel eng, bij elk pijntje denk ik nu gaat het mis en voel me daarom heel onzeker!!!
Maar ben toch ook heel erg blij!
Monique en Fred, jullie zijn toffe meiden en hoop dat jullie me snel volgen, snap ook hoe moeilijk het is voor jullie om dit te lezen. (ook voor alle anderen) Hoop dat ik gewoon contact met jullie kan houden! Zou ik erg leuk vinden!

Liefs Nienepien

Lieve Nienepien,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ik vind het fantastisch voor je meid! Ik hoop ook echt dat we contact kunnen houden want je bent echt een maatje van me geworden en ik zal je erg missen. Daarom zou ik het ook leuk vinden om contact te houden en alle ontwikkelingen mee te kunnen maken. Hopelijk kunnen Monique en ik je inderdaad snel volgen. Lieverd, een dikke knuffel van mij en ik spreek je snel weer. Ga er lekker van genieten en probeer je niet teveel zorgen te maken. Weet je, als het mis gaat dan gaat het mis maar om je daar van tevoren al zoveel zorgen om te maken, zou echt zonde zijn... dus geniet ervan!!

Dikke kus F.

Lieve Nien, wanneer ben je nu uitgerekend?? Het maart forum is er al dus je kunt meteen door. Ik vrees dat het voor mij op zijn vroegst een april kindje wordt... maar we houden contact! Ben echt om je gaan geven! Stom he? Ik ken je niet eens persoonlijk maar mede dankzij jou heb ik mijn mk snel een plekje kunnen geven en daar ben ik je altijd dankbaar voor!

Kus F.

Wow, fantastisch Nienepien ! Van harte gefeliciteerd en je mannetje uiteraard ook. Ik snap de angst, als een eerdere zw. schap fout afgelopen is duren die eerste 12 weken nog langer. Ik zie je op het maart 2005 forum, ik ben 8 of 9 maart uigerekend.

Liefs,
Luna

Hoi F.

Ben denk ik begin maart uitgerekend, weet het niet precies doordat ik een onregelmatige cycles heb.
En dank je wel voor je lieve berichtje, krijg het er warm van. Andere dames natuurlijk ook heel erg bedankt, ben er nog steeds beduusd van en weet eigenlijk niet goed te reageren.
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk toppers en blijf hier zeker mee lezen en reageren.

Liefs Nienepien

Van harte gefeliciteerd, het is je van harte gegunt, en ik hoop dat je er ondanks alles toch kan en probeerd ervan te genieten, super joh!!!!!
liefs knuffelbeertje

Terug
Bovenaan