Hou jullie in de gaten, maar ik/wij houden het ff voor gezien....

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden en lotgenoten,

Ik ben een regelmatig bezoeker van dit forum. Wij hebben een tijdje geprobeerd om zwanger te worden totdat ik een burnout kreeg. Ik dacht (!) aardig opgeknapt te zijn maar het is weer met dezelfde rotgang teruggekomen....
Zit dus helemaal niet lekker in mijn vel. Doordat ik in de ziektewet zit, komt er minder inkomen binnen wat de nodige geldzorgen en spanningen oplevert. Geen ideale situatie om een kindje op de wereld te zetten.

Dus we hebben wederom besloten om het even uit te stellen. Zoals ik nu in mijn vel zit, lukt het toch niet. En wat ik al zei, de financien laten het ook niet toe nu. Wil een stabiele situatie voor een kleintje en dat is nu ver te zoeken!!!
Heb het er heel moeilijk mee, ben bang om er NOOIT meer uit te komen, zie nu geen uitweg meer. Terwijl ik dit typ, rollen de tranen over mijn wangen...
Maar ik moet realistisch blijven....

Voor jullie allemaal: veel succes en ik hoop tot gauw en dan definitief!

Dikke knuffel!

Cameltje!

Lieve Camel,

Hmmm... dit klinkt inderdaad een beetje triest. Ik kan me voorstellen dat je voor je kindje een zo goed mogelijke omgeving wilt creeeren maar onthoud wel goed dat het belangrijkste is wat je je kind kunt geven is: eten, liefde, geduld en aandacht. Met tweedehands spulletjes kom je al ontzettend ver. Het hoeft niet allemaal duur te zijn hoor!

Maar wat wel heel belangrijk is om je goed te voelen. Vooral ontspannen.... het kunnen genieten van het zwanger worden/zijn. Want het is tenslotte iets heel fijns. Stress is er al genoeg in de wereld. Probeer de dingen een voor een op te lossen en vooral elkaar te koesteren.

Probeer er wat van te maken... je leeft maar 1 keer!

Heel veel sterkte gewenst,
Heitje

Hoi lief Cameltje...

Jee...wat een verhaal...erg triest allemaal...
Ik wil me dan ook helemaal aansluiten bij Heitje...die heeft het al zo goed verwoord.
Je leeft maar een keer...en die keer moet goed zijn...
Denk goed  na over wat je wil...ik neem aan dat dit ook met werk  te maken heeft..
Probeer  misschien iets heel anders te willen...en ga daar dan voor...
Ik  weet ook niet zo wat ik moet zeggen...
Ik hoop dat je snel nieuwe en frisse moed krijgt...en ik hoop dat  alles zich snel ten goede keert...
Hopelijk kunnen we je dan weer snel omarmen om samen met ons weer positief zwanger proberen te worden!!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Liefs Linnepinnie  

he meid..

wou je ff zeggen dak heel erg met je mee leef!!!! vervelend dat je je zo k*t voelt!!! heb zelf ook een tijd (nog steeds) lang veel stress gehad,en voel me ook vaak down terwijl ik altijd zo opgewekt ben!!! dus herken wel btje!!! een burnout is helemaal erg... probeer om zoveel mogelijk dingen te doen waar je zin in hebt!!! leuke dingen!!!!
ik hoop voor je dat je veel steun hebt in je omgeving,en dat je er weer snel bovenop bent!!!
mocht je willen praten of mailen :: cenn4you@hotmail.com

he meid kop op,en houd moed oke??

ik denk aan je

dikke knuffel cenn

Ik hoop dat je er snel uitkomt!!!
Jeetje het is allemaal niet leuk!
Heel veel sterkte!!

Mikkie  

Heel veel sterkte.
Ik hoop dat het snel weer allemaal een beetje leuk wordt in je leven.
Groetjes V.

heel veel sterkte met alles.
we hopen je snel weer terug te zien.
mocht je toch je ei kwijt willen, kan dat natuurlijk gewoon.
we zijn er allemaal voor elkaar toch?
ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat.
kus en een knuffel, die je vast goed kunt gebruiken

hoi camel,
Ik wil je even heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je je snel weer een beetje beter gaat voelen!!!Hoop dat dat kindje er ooit voor je komt als je er aan toe bent, heel veel succes.
Denk aan je!
groetjes sas

Terug
Bovenaan