hou moed en hoop

Hallo lieve meiden hier

ik wilde even mijn verhaal kwijt
zodat jullie moed blijven houden en hoop het is namelijk zo mijn man en ik zijn sinds 2000 bezig om kinderen te krijgen hebben vanalles ondergaan iui en 4 icsi pogingen waar 1 zwangerschap is onstaan maar de vruchtjes waren niet goed en moesten we wachten op een spontane abortus en die is er gekomen na bijna een jaar rust hebben er besloten in januari van dit jaar te beginnen met de volgende icsi poging
we hadden al bloed laten prikken en alle vooronderzoeken weer gehad
maar wat schetst onze verbazing? in november was ik overtijd, en na testen enzo was ik toch echt zwanger spontaan zonder hormonen snappen jullie het?
ben nu 13 weken dus hou moed en hoop want echt het kan gewoon gebeuren

Hoi Esther,

Bedankt voor je verhaal, dit lezen wij graag!!! Van harte gefeliciteerd met jullie wonderlijke spontane zwangershap, dat verwacht toch ook niet meer he na bijna 5 jaar knokken??!! Geweldig altijd weer dat er wonderen blijven bestaan, hopelijk overkomt het ons ook gauw....we blijven mede door jouw verhaal weer moed en hoop houden!

lfs. Suus

Hoi Esther!

Goed dat je je verhaal hier verteld. Ik weet zeker dat dat een hoop goed doet.

Geniet van je zwangerschap!
gr.Inge

PS ik ben ook net voor een behandeling zwanger geraakt. (helaas een miskraam maar toch..)

Helemal top voor jullie, gelukkig kan ik nog steeds blij worden voor de mensen die na zoveel tijd spontaan zwanger worden, wens van elk stel.
Geniet ervan
liefs ilona

Terug
Bovenaan