hou van jullie

hmimes

New member
ik ben zo blij met jullie , kan terecht met alles . Zoveel steun etc , dit heb ik van bijna niemand !

Cb zo ontevreden over , maar gelukkig heb ik jullie .
Laat even een traantje .


xxxxx
 
Ach lieverd, wat een emotioneel maar heel lief berichtje!! Fijn he zo'n forum.

Hoezo ben je ontevreden over het cb? Wel je onvrede daar uiten hoor.....en natuurlijk kan je hier altijd je hart luchten.

Dikke knuffel.
 
Ze weten dat ik ontevreden ben ik vindt ze niet proffesioneel . Nooit antw op mijn vraag . Toen ik het over de deken had zeiden ze daar zijn we nog niet . Echt alsof ik een debiel ben . Ze zijn allemaal saggerijnig niet echt aardig .
 
Wat vreselijk onproffesioneel zeg. Zij zijn er juist om jou te helpen en te adviseren. Gatsie!! Dan ga je er ook elke keer heen met tegenzin.

Je moet gewoon met je vuist op tafel slaan hoor meid. Als je vragen hebt, gewoon stellen en zeggen dat je antwoord wilt.
 
He wat vervelend zeg dat ze zo tegen je doen. Kun je niet naar een ander cb? Ik ben gewisseld van cb op de eerste vond ik het eigenlijk leuker alleen kon ik daar nooit op woensdag (mijn vrije dag) terecht dus ben ik naar een andere gegaan.
Wel fijn he dat we hier lekker alles aan elkaar kunnen vragen en elkaar advies kunnen geven:)
 
Wat naar dat je ontevreden bent over het cb.
Kun je niet naar een andere?
Bij ons is het zo dat er 2 wijkverpleegsters zijn. 1 voor de ene kant van de stad en 1 voor de andere kant.
De mijne is echt super, een vriendin van mij woont aan de andere kant en was echt heel ontevreden over die van haar dus ook overgestapt naar die van mij. Was geen probleem.

Fijn hè zo'n forum

Dikke knuffel
 
Terug
Bovenaan