hou vocht vast in vingers

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

hier weer effen een berichtje van mij. ja ik hou veel vocht vast in mijn vingers is niet echt een lekker gevoel wat kan ik er aan doen? ga maandag wel effen de vk bellen voor de zeker heid. maar heb er nergers anders last van. heb voor vrijdag weer een afspraak staan ben benieuwd.

o ja wie is er ook aan het af tellen nog 17dagen werken in 4.5 week heerlijk.

nou doei doei lucy

Hoi Lucy,

ik tel ook af, ik hoef nog maar 3 dagen te werken in 10 dagen tijd. Zit 50% in de ziektewet. Dan krijg ik nog zomervakantie. Mijn vakantie zou tot 1 oktober lopen maar mijn zwangerschapsverlof begint op 29 september. Dus ik hoef dit jaar niet meer terug.
Volgend jaar alleen wanneer het mij uitkomt want ik word oproepkracht. Werk nl in de zorg. Kies nu voor de kinderen, werken kan later ook nog. En ik vind dat ik mijn ouders en schoonouders niet met drie kinderen op kan "zadelen".

Vocht kun je niets tegen doen, wel blijven drinken.

Succes Miranda

Hoi,

Volgens mij is er niets te doen aan het vocht vasthouden. Veel drinken idd maar toch krijgt iedereen er mee te maken. En dan hebben we nog geluk met het weer want hoe warmer hoe meer last.
Ik heb een aantal weken geleden al mijn ringen af gedaan. 's Avonds begonnen ze wat te knellen dus...

Hier nog 10 dagen werken in 5 weken...laat het aftellen maar beginnen!!!!!!!

Mams79

ja hier ook hoor het vocht probleem
soms hele dikke voeten heb andere schoenen gekocht 2 maten groter moeten nemen vanwege het vocht nou ja niet normaal he
en dan die handen pffff vooral snacht word ik een paar keer wakker dan moet ik mijn handen schudden en naar beneden houden anders dan voel ik ze neit eens meer hahah
nou leuk hoor zwanger zijn hahahahahah
maar ja dan   voel ik dat getrappel weer en denk ik ja daar doen we het voor he haha

veel lliefs cora

Terug
Bovenaan