houd het nooit op pffff

zoals velen weten woont mn bio verwekker(wil hem geen eens meer vader noemen) sinds een aantal maanden ook in ede dus emiel en ik hebben een huis gekocht in wehl en dachten van hem af te zijn,nu fietste ik straks na de sportschool en ja hoor fietste recht tegen hem aan gelukkig zag hij mij na mijn weten niet door de hoeveelheid drugs in zn lijfmaar toch krijg ik hartkloppingen en fietste snel na mn broertje toe die vlak bij de sportschool woont want was bang datie me toch achterna kwam,en ja hoor daar zakte ik door de bank toen me schoonzusje vertelde dat hij ook na wehl gaat binne enkele maanden t houd gewoon nooit op die man gaat me gewoon nooit met rust laten ik kan zoo nooit met alle liefde genieten van me kids en ventje pff
wie o wie weet een moordenaar hahah

liefs

Ooooo, daar word je niet blij van. Hij wist dus dat jullie gingen verhuizen? Pffff, wat moet je hier nou aan doen?
Het gesprek aangaan is blijkbaar geen optie? Want wat wil hij nou van jou?

ja idd hij komt er altijd wel weer achter pfff zoo vermoeiend ik moet al in therapie alles maar zo gaat dat echt niet lukken,t enige wat hij wilt van mij is mn leven nog verder beheersen hij wilt contact en de kinderen zien en dus mijn leven beheersen hij is echt gek hoor hij heeft een strafblad van meer dan 35pagina,s en nog kan de politie niks doen nadat hij heeft vast gezeten voor mij voor 4zaken waaronder zede delict

pfff

Wat een eikel is die vent zeg sorry dat ik het zeg.

maar dit kan toch niet, is dit geen stalking ofzo.

Is er nu helemaal niets wat de politie of wat voor instantie dan ook voor je kan doen.

Ik vind dit echt erg voor je en wens je dan ook sterkte met alles.

en wat er gebeurd blijf alsjeblieft van je kinderen en je man genieten want als je dat niet doet heeft hij je waar hij je hebben wilt.
(ookal is dit makkelijker gezegd dan gedaan)

meid heel veel sterkte groetejs Lique

echt ongelooflijk dat de politie ook niets voor je kan doen.
Ik begrijp dat je het hier heel moeilijk mee hebt.
Een antwoord met een oplossing heb ik niet,
maar heel veel sterkte er mee,

Liefs Marina

Hoi,

Wat vervelend zeg, kun je de situatie niet uitleggen bij de woningbouw(of waar hij zijn huis krijgt) misschien zijn ze wel bereid om hem een woning ergens anders te geven en niet in wehl !
En hoe zit het met een straatverbod, al zijn het natuurlijk allemaal halve oplossingen!
Laat je leven in ieder geval niet vergallen door hem, dat verdient hij niet, maar ja kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is!

Succes Liefs MJ

hee dames
tnx voor jullie reactie,s
helaas is een straatverbod niet zomaar te krijgen tis namelijk zo toen de rechtzaak er was ivm mijn zaken konden we geen straat verbod aanvragen,omdat de eis hoger was als 3,5 jaar en als dat het geval is mag een straat verbod niet van toepassing zijn....
als ik nu een straat verbod wil (wat ik uitgezocht heb)moeten er eerst weer allerlei erge dingen gebeuren(net of het allemaal al niet erg genoeg is en geweest is)
ook heeft mn biologishe moeder contact gehad met de politie nu omdat zij ook zegt ik wil niet dat hij jou aan doet wat hij mij 13jaar lang heeft aan gedaan zonder dat de politie er wat aan deed...
maar tot op vandaag geen reactie vanuit hun

wat zal ik blij zijn als de dag er is dat ik een telefoontje krijg dat hij dood is zeg dan valt er echt zo,n enorme last van mn schouder

liefs

Terug
Bovenaan