houd het nooit op??

Kreeg vandaag een envalop van het werk....denk er staat in dat mijn verlof is begonnen.
Maar niets anders bleek waar te zijn.
Mijn contract word niet verlengd. aangezien ze in de ene gemeente gaan bezuinegingen gaan ze de mensen met de vaste contracten plaatsen in andere gemeentes. heel logich allemaal........ en inmijn achter hoofd wist ik het ook wel. Maar heb niets van mijn leidinggevende gehoord en dan zo plotseling een brief.
Had vandaag al een niet z'n fijne dag en dan dit ook nog!!
Mochten er geen mensen zijn die naar deze lokaties willen dan is er een kans dat ik mijn baan behoud!
Maar wat nu?
Mijn man zegt wacht tot na je bevalling en ga dan solliciteren. Ik zeg ja heb nog zeker 4 weken vakantie en als ik die opneem zou ik na die tijd nog maar 3 weken hoeven te werken. En dan is het einde contract.

Nu werk ik overdags en om het weekend. En de kans dat ik z'n baan terug krijg is heel klein. Werk namelijk in de zorg. Maar heb de betaalde opvang gergeld op deze baan en voor een volgende word dat lastig..... want dan worden het ws wisselende diensten.
Er gaat nu zoveel doo rmij heen kan het er eigenlijk helemaal niet bij hebben.

Het gesprek van maatschappelijk werk zit ook nog in mijn hoofd van gisteren.
Ze vond mij onverantwoordelijk en gooide wel heel makkelijk de handdoek in de ring!! Omdat ik toen ik de tweede keer met weeen in het ziekenhuis kwam aan de weeen remmers ik er zo doorheen zat ik het allemaal niet meer zag zitten. Na al die nachten niet slapen en weer naar het ziekenhuis. ja toen kon mij ook even alles niets schelen. Heel gek misschien???
Later in het gesprek ben ik er ook op terug gekomen en zeg ik ben van heeeeeel ver gekomen dat weet je allemaal niet (relatie na 11 jaar verbroken, alles en iedereen in mijn omgeving kwijtgeraakt, baan kwijt, nieuwe relatie word niet geaccepteerd, toen raakte mijn nu man zijn baan kwijt, ex wil toch het huis niet kopen staat nu toch te koop dus nog niet van elkaar af, hond heel ziek geweerst en gaat nog niet zo......., gestopt met de anti depressivia, half jaar thuis gezeten met achillespees blesure) Gek he dat ik het toen even niet zag zitten.
Maar als ik echt onverantwoordelijk was dan had ik mij niet aan alle regels gehouden die het zieknhuis mij heeft opgelegt dus vind dit niet eerlijk!!!!!
Ja daar zei ze niets op.

Verder gaat het hier nu wel redelijk, blijf gewoon heeeel moe slapen gaat weer even iets minder heb weer 3 slaap tabl gekregen vrijdag weer naar de gynocoloog en afwachten maar weer. De kleine loopt nu 1,5 weken voor op de groei. Verder heb ik veel last van mijn buik en sávonds veel pijn in mijn schaamstreek, en nu ook veel last van vocht in mijn voeten/benen. Maar goed we wachten rustig af meer kunnen we ook niet doen. Gelukkig is het eind in zicht.

Moest het even kwijt!!!! En vind het fijn dat dit hier kan!!!
Nu maar genieten van de avond! en mijn hoofd leeg proberen te maken.... :)

Jee het zit je niet mee! Ik hoop dat het goed komt met je baan... Maar ook als dat niet het geval is; jij en je kindje komen nu op de eerste plaats, werk, opvang komt echt wel een oplossing voor...(snap dat t een dooddoener is, maar uiteindelijk is er wel een oplossing dus probeer zo weinig mogelijk te piekeren!)

Snap niet helemaal wat de maatschappelijk werkster je verweet?

Pas goed op jezelf

Hallo Claudia, het is inderdaad fijn om dit eventjes van je af te schrijven op dit forum. Ik denk dat je moet proberen je zoveel mogelijk te concentreren op de komst van je baby'tje. Qua werk komt er altijd een oplossing, er zijn genoeg andere mogelijkheden.

Het baby'tje is niet vervangbaar, je baan wel en de komende periode (bevalling, kraamperiode etc.) doe je in ieder geval nooit meer over. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten en ik zal duimen dat je bevalling goed verloopt.. Succes met de laatste loodjes!

Bedankt voor de reacties!!!

weet je wat het ergste is vandaag op de werk mail dat die brief niet voor het team bedoelt is waar ik in werk.
En ik weet ook dat de baby het belangrijkste is....maar de stress van evt geldzorgen kan ik er nu niet bij hebben vandaar!!!!!

En maatschappelijk werk tja wat ik daar mee moet ik weet het niet! Maar goed kijk nu enorm uit naar de bevalling......dan weet ik waar ik het allemaal voor heb gedaan!!!!!!!

Terug
Bovenaan