Houd mijn gevoel me voor de gek? Of toch niet?

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ben sinds 2 maandjes gestopt met de pil. Heb hier een korte tijd aangezeten daarvoor tijd geen relatie gehad.</p><p>We zouden graag een 2de kindje erbij willen.. (Ik heb al een kindje) normaal heb ik een cyclus van 24-26 dagen.  Nu zit ik op dag 28 en nog niet ongesteld.. normaal gesproken voel ik 2 a 3 dagen van te voren lage buikpijn hoofdpijn last van mn onderrug enz.. heb nu lichte buikpijn maar niet zo laag zoals die "normaal" zit.. verder voel ik wel dat mn borsten gespannen zijn en mn tepels gevoeliger zijn maar ik heb niet dat gevoel, ik ben zwanger. Gisteren een test gedaan maar negatief.. en toen dacht ik, oh misschien ben ik dan wel zwanger? Zijn die dan andere symptomen als bij mijn eerste?  misschien te vroeg getest of heb ik nu ineens een langere cyclus? Ik weet even niet wat ik moet voelen..  </p><p>Herkenbaar? </p>
 
Helaas kan het ook zijn dat, hoe kort je ook aan de pil was, je lichaam toch aan het ontpillen is. Je zegt dat je 2 maanden van de pil bent, hoeveel dagen na het begin van je onttrekkingsbloeding was je vorige maand ongesteld? Je cyclus kan nog prima iets wisselen na de pil dat is niet gek. Het zou natuurlijk wel kunnen dat je zwanger bent maar dat je nog te vroeg hebt getest, over 2 dagen nog eens testen dan zou ik zeggen. Heb je een eisprong getest of gevoeld? Misschien als je toch ongesteld word dat je ovulatietesten kunt proberen, ga voor je duimen dat je toch zwanger bent meis ☺️
 
Poe dat is een goede vraag.. ik ben daar niet heel erg mee bezig geweest,  omdat ik dacht,  nou laat eerst mn lijf inderdaad maar is ontpoppen, en dan zal ik na 3 maanden is alles wat "beter" gaan bij houden haha.. ben mn eisprong gevoeld en vorige maand ook wel. Merk wel sinds vandaag ook als ik wat eer dat ik wat misselijk word of tenminste mn kaaken zijn dan wat aan t trekken om t zo te noemen en nog een paar van die dingen dat ik denk huh?? Maar ik probeer t over 2 dagen nog een keer, misschien was t te vroeg.. bij mijn eerste had ik een test gedaan 4 dagen voor dat ik ongesteld moesten worden en toen klapte eruit haha maar voor nu is t even geduld..
 
 
Terug
Bovenaan