Houd moed, het komt een keer goed.....

Beste allemaal,

Na een miskraam vorig jaar oktober, ben ik 28 juli jl bevallen van onze zoon Sven.

Hiermee wil ik maar zeggen, het komt ook voor jullie vast een keer goed. Ik heb bijna 40 weken in spanning gezeten en ook mijn zwangerschap heeft zijn spannende momenten gekend.
Maar het moment dat ik mijn zoon in mijn handen had (na een flitsende bevalling van 4,5 uur) was ik alles vergeten. Dat moment is zo groots dat je al je ellende vergeet.

Ondanks de tegenslagen wens ik jullie het allerbeste en houd moed. Want ook voor jullie komt dat mooie moment vast een keer.

Groetjes,
Maike

Beste Maike,

Van harte gefeliciteerd met je zoon Sven. Geniet er lekker van en laat je lekker verwennen
En wij hier houden de moed erin hoor. Ik ben inmiddels alweer 6 weken zwanger nadat ik een MA had eind april. Maar gelukkig hoor ik op dit forum al tot de moeders.

Lieve groetjes Inge

Hoi Maike,

Gefeliciteerd met je knulletje!
En dank je voor deze mooie opbeurende woorden. We houden er de moed wel in, maar het is toch fijn om hier ook succesverhalen te horen :)
Geniet maar lekker van je gezinnetje en ik hoop dat we je allemaal snel mogen volgen!

groetjes
Dion

Gefeliciteerd!!!! Wat een heerlijk gevoel he!!

Ik had het toen ik beviel van mijn eerste, na 3 MKs.
Wat heb ik gehuild op de operatietafel (het werd uiteindelijk en ks). De emoties van de jaren daarvoor van alle ellende kwam eruit!
En die ellende heb ik toen lekker afgesloten!

Nu ben ik zwanger van de tweede, heb vorig jaar eerst nog een late MK gehad en heb nu het gevoel dat ik het ergste achter de rug heb. Ben over de helft en begin af te tellen.
Maar de spanning blijft tot het eind, todat ik het kindje in mijn armen mag sluiten......tja dat zal wel niet anders zijn. Maar de beloning na al die spanning zal dan ook groots zijn!

gr mama van MD

Ook hier een succes verhaal, na een mk in september 2005 ben ik in november 2006 mama geworden van een gezonde zoon. Na de bevalling was ik heel blij maar ook heel verdrietig heel dubbel allemaal ik denk dat het verdriet er bij mij ook uitkwam na 9 maanden spanning. Mijn zwangerschap verliep met bloedingen nou daar word je niet echt happy van als je een mk hebt gehad, ik had er weinig vertrouwen in pas in de 2e helft van de zwangerschap kon ik het een beetje los laten maar het bleef tot het einde spannend, die angst raak je nooit meer kwijt. Meiden tanden op elkaar en ga ervoor de dag dat jullie een klein wondertje in jullie armen mogen houden komt echt een keer!

Liefs en sterkte voor iedereen,

Puk

Beste Maikje en Puk,

Wat fijn om te horen dat het jullie ook gelukt is!
Ik ben zelf ook een succesverhaal om het zo maar te zeggen, mijn moeder heeft voor mij ook 2 verkeerde zwangerschappen gehad.

Zie hier ik ben er ook, dat is ook iets wat mij moed geeft voor de toekomst.

Shanaz

Hee Maike!
Ik ben weer lang niet op het forum geweest, todat ik van de week bedacht dat jij nu wel bijna bevallen meost zijn, en wat lees ik: inderdaad ben je nu de trotse moeder van Sven, proficiat!!
Wat heerlijk joh, nu is het allemaal "echt". Lekker genieten nu. Ik moest laatst nog aan je denken, ik kocht een frans zwanger-tijdschrift en daar zat een baby-eetbordje bij met girafjes erop, jij had toch een babykamer met girafjes?
Anders moet je me maar even mailen, want dan stuur ik het je op (ingrid@dechering.net)

Geniet lekker van je kleine ventje!
Lieve groetjes
Ingrid

Terug
Bovenaan