Houden jullie de sexe geheim?

Ik ben wel nieuwsgierig wat jullie gaan doen. Wij zijn er heel open in, maar dat komt ook omdat ik het nu ook hartstikke leuk vind om het over 'haar' te hebben ipv over 'het'. Dus ja, dan val je sowieso al snel door de mand.

De hele wereld mag het bij ons ook weten dat Delani de grote zus wordt van een broertje!

Ik heb al moeite met het geheim houden van de naam. Al een aantal mensen weten die inmiddels ook...

Wij moeten helaas nog 1,5 week geduld hebben, voordat we de 20 weken echo hebben, maar als we die hebben gehad en het geslacht bekend is van ons kleintje, dan mag iedereen dat ook gewoon weten. Kan het toch moeilijk voor me houden en vind het ook wel makkelijk als iedereen het weet.

Liefs marielle 18+3 w

Bij ons ook hoor, al toen het met 13 weken nog niet helemaal zeker was hebben we het toch verteld, wijzigd het, dan geven we dat ook wel weer door :p
Ook voor de kids is het leuk te weten dat er een broertje komt (al had mijn dochter liever een zusje) en net wat je zegt als je moet gaan zitten 'het-ten' val je vanzelf wel een keer door de mand!

Liefs astrid 17.4 wk

Wij proberen het wel geheim te houden. Zeggen dat ze het niet hebben kunnen zien bij de echo.
Wel grappig dat mn man het de hele tijd over zij, ze, ed. heeft tegen zn vader. En heel toevallig heb ik het over hem bij zijn moeder. Volgens mij kunnen ze nu geen hoogte krijgen.

Wij proberen het wel geheim te houden. Hebben gezegd dat het niet te zien was bij de echo.
Wel grappig dat mijn man het tegen zijn vader heeft over haar, ze, ed. en ik tegen z'n moeder het over hem hebt. Volgens mij kunnen ze geen hoogte krijgen.

Terug
Bovenaan