Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij?

Ikke wel! Kan het je echt aanraden.

Heb het de vorige keren ook gedaan. Heb zo'n mooi boek van Anne Geddes waar je echt je gevoel enzo in op kunt schrijven.

Erg mooi om later nog eens terug te lezen. Onze oudste dochter is inmiddels 8 jaar en die heeft pas het boek zitten lezen wat ik bij haar zwangerschap  heb bijgehouden. Was wel grappig, ze zei: "wat lief dat je zo blij met me was"
Ik natuurlijk zeggen dat mama nog steeds zo blij met dr is

ja ik heb het bij onze zoon ook gedaan en probeer om er nu weer aan te denken :p
bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('6-9-2008 17:5:23'));

Ik heb het bij mijn zoontje gedaan. het is vooral nu leuk om terug te lezen. hoe ik me zeg maar voelde in de zelfde weken. Ik schrijf nu met een andere pen daar iets bij.

Wat ik nog veel leuker vindt. ik had een boekje voor het eerste jaar. Ik heb dus elke week foto's of briefjes en stukjes tekst geplaatst van de betreffende week. Het is fantastisch om dit terug te zien. Die verandering gaat zo razend snel. Ik denk wel dat het nu lastiger wordt. Ik zal het wel iets drukker krijgen.

Hi ladies,

Ik houd sinds maart een dagboek bij, toen ben ik gestopt met de pil. Vind het (nu al) heel bijzonder  om terug te lezen. Ik schrijf er alleen digitaal in, dus ik heb het in een Word document gezet. Fijne daarvan is, dat als me even iets te binnen schiet, ik het naar mezelf kan emailen en het later in mn dagboek kan zetten. Handig als je veel werkt.

Heb in juni een mk gehad en heb een herrineringsboek gemaakt, voordeel was toen dat ik delen van het dagboek kon uitprinten er in het boek kon plakken.

groetjes!

Wat een leuk idee!!
Moet zowiezo nog aan het idee wennen dat ik zwanger ben!
Maar ik ga ook iets van een dagboekje of zoiets dergelijks beginnen!!
Leuk!
Groetjes

Hey hallo meiden!
Ik houd sinds januari een dagboek bij, vanaf het moment dat we besloten voor kinderen te gaan. Ik heb er inmiddels al aardig wat in geschreven, ook doordat het de eerste keer mis is gegaan. Het helpt mij om mjn gedachten te ordenen en als ik weer eens onzeker ben hoef ik mijn vriend er niet zo mee lastig te vallen.  
Ik heb ook een 9 maanden dagboek gekocht, met een hele boel uitleg voor papa en mama, maar waar je ook veel zelf bij kan schrijven, zoals je buikomvang en gebeurtenissen van die week. Echt leuk, maar ik houd alles voorlopig bij op kladjes, ik zet alles pas op het officiele papier als we 19 september de 2e echo hebben gehad. Dan ben ik 11 wk en 4 dg zwanger, als alles er dan nog goed uitziet zal het wel goed blijven gaan....
Veel plezier met het bijhouden van jullie dagboeken, is echt een leuk document voor later!
Groetjes,
Karin

wat leuk zeg! ik wist niet eens dat er zwangerschapsdagboeken waren..
heb net even zitten kijken bij bol.com, maar wat zijn er een hoop verschillende!

welke hebben jullie?

Terug
Bovenaan