Houden jullie iets van een blog bij?

Het wordt zo zachtjes aan wat stiller hier op het forum. Dus ik dacht: ik gooi er eens een vraag in :)
Ik zelf hou een forum bij (als ik zin heb om wat te schrijven dus zonder vaste frequentie) op mijn website.
Doen jullie dat ook?

Natuuuuuuuuuurlijk heb ik ook gewoon een 9 maanden dagboek, maar het van mijn blog, ga ik een boekje maken als Uk er straks is.
Dat heb ik destijds ook gedaan van onze bruiloft :)

Wie wil, mag er wel een keer een kijkje nemen :) Dat kan op www.opnaardegrotedag.nl (puur blog hoor, geen reclame gedoe en zo:))
Je kunt er ook een berichtje achterlaten, maar die moeten eerst door mij of mijn man worden goedgekeurd... Kan soms dus even duren voor het online staat.

Liefs

nee heb er geen zin en tijd voor hihi.... liever lui dan moe he! als ik normaal gesproken een uurtje vrij heb dan lees ikliever een boek....

maar wel knap van je dat je dat bij houdt en kunt bijhouden haha

neee echt totaaaaal geen zin in haha. hou ook geen 9maanden dagboek bij. ik begon wel heel keurig elke week met een buikfoto maar ben ik na week 23 ook mee gestopt whahaha

xxx

Ik hou alleen een dagboek bij. Dit heb ik bij de andere tot een jaar of vier gedaan. Verder heb en houd ik de fotoboeken bij. Voor uk zitten de echo's er al in. Vind het heel leuk en knap dat je het online bijhoudt. Je hebt een mooie herinnering.

Nee, geen blog wel een dagboek. Hoewel, ik schrijf alleen als ik wat te melden heb, niet dagelijks. Wordt dus steeds minder dan aan het begin. Ga de tekst straks samenvoegen met foto's en er een album van maken.

nee, ook geen blog, fotoboek up to date houden is al één uitdaging hierzo! en straks met 2, oei dat vereist voor mij discipline.

Maar ik denk dat het één beetje je hobby is of niet?

Echt een hobby valt wel mee eigenlijk :).
Ik vind het wel leuk om het bij te houden en als ik eenmaal aan het schrijven ben, gaat het eigenlijk een beetje vanzelf.
Maar buiten de zwangerschap en destijds de bruiloft om, schrijf ik eigenlijk nooit. Ja soms een gedichtje, maar dat is het eigenlijk wel.
Leuk om hier te lezen wat anderen doen of juist niet :)

Terug
Bovenaan