Houden jullie van al jullie kids even veel, of heb je stiekum een voorkeur?

Hmmm. lastig onderwerp, volgens mij heerst er nog altijd een taboe op.

Ik merk dat ik toch wel meer naar mijn jongste dochter trek (nu 6mnd)
Mijn andere dochter is 6 jaar.
Er zit ook zo'n wereld van verschil tussen beide....
Mijn oudste dochter was een huilbaby, sliep slecht en had veel aandacht nodig. Mijn jongste dochter is zoooo makkelijk, ze huilt amper, slaapt perfect en vermaakt zich prima in de box. Doordat het verschil zo groot is denk ik dat ik ook wat meer naar mijn jongste trek.
Mijn oudste kan ook heel lief zijn hoor, begrijp me absoluut niet verkeerd, maar ze begint ook een eigen mening te krijgen en dat hoort er natuurlijk bij, maar soms denk ik ooohhh, wat een verschil!

Herkenbaar.....????

Hallo bianca
Ik snap wat je bedoelt maar het gaat volgens mij niet om een voorkeur of houden van   de jongste heeft gewoon wat meer aandacht nodig en is nog zo kwetsbaar en ik weet niet of het je laatste kindje is dat kan natuurlijk ook een reden zijn.Milton word bijna 3 en ik heb mijn handen momenteelvol aan hem maar shanice is vrij pittig dametje milton was als baby heel snel met ontwikkeling toen hij 6 mnd was mocht ik van het cb al met hem gaan fietsen die zat zelf al zo goed en tandjes bij 4 mnd shanice is nu bijna 7mnd en daar rommelt het nog steeds.Shanice is mijn laatste ivm gezondheid en mijn leeftijd en ik wou altijd al graag een meisje dus mijn droom is uitgekomen een heleknappe zoon en dochter.Maar ik vind het best wel jammer zij is ook de laatste baby in de familie.Soms ga ik ook alleen op stap met milton als mijn vriend thuis is dat vind ik ook geweldig de gesprekjes die je soms heb en soms tut ik echt even met shanice .IK   mopper weleens op ze maar kan toch niet zonder ze dinsdag gaat milton voor het eerst naar de peuterspeelzaal ik heb het gevoel dat ik het er best wel moeilijk mee heb maar het is goed voor hem en ook voor shanice even tijd met mamma dat is ook weer een nieuwe fase. groetjes lisette

Terug
Bovenaan