houdt het dan nooit op?

Als dit onderwerp je verveelt, lees maar niet verder hoor. Ik begrijp het volkomen als je het niet wil weten, maar ik ben laaiend dus moet ff mijn verhaal kwijt.

Jullie kennen het verhaal van mijn schoonouders......Op zich lopen we zo nu en dan tegen kleinigheidjes aan en dat lost dan wel weer op, maar nu is er toch weer iets....
Mijn schoonouders gaan ieder jaar rond sinterklaas bowlen met de neef en nicht van mijn man + aanhang. Mijn man en ik gingen dan ook altijd mee.
Nu gaan ze dit jaar weer bowlen, maar ja, ik mag niet mee natuurlijk....Fijn hoor, zit ik naast de zondagochtend ook al een zaterdagavond alleen. Pffff, en ik mag er niks van zeggen want dan wordt manlief boos......oooooow af en toe.......GRRRRRR

Oh jee, wat een vervelende situatie. Zo ie zo hou ik al nooit zo van die verplichtingen, maar nu word het helemaal mooi! Moeilijk dat je het niet kan bespreken met je man, dat maakt het een stuk lastiger en het word er vast niet gezelliger op.

Succes

Liefs Kirsten

hee hoi,

gewoon blijven typen hoor, kun je het tenminste ergens kwijt! hoop dat je het een beetje van je af kunt schrijven en petje af hoor, ik zou er echt niet tegen kunnen.

Groetjes Alberdien

pffff nou ik snap dat je laaiend bent!
En schrijf t hier maar lekker neer, als je t het tegen je man niet kwijt kan thuis moet je t toch ergens kwijt!

Ookal heb je een slechte relatie met je schoonouders en ga je er niet meer heen, dit komt echt zo over op mij als die geintjes op de basisschool, "jij mag niet op mijn verjaardagsfeestje komen hoor"
Ik had t normaler gevonden dat ze de keus aan jou hadden gelaten om te komen of niet, nu hoor je er gewoon niet bij..

Maar je zit nu eenmaal al in een rare en vervelende situatie!

Maak je niet te druk, en hou de eer aan jezelf, misschien kun je wat leuks voor jezelf organiseren die avond?

Evelien

Hoi hoi,

Tjonge wat frustrerend weer.
Hadden je schoonouders toch een mooie kans om weer wat toenadering te zoeken en de relatie ietwat te verbeteren op een ongedwongen manier, laten ze die kans liggen..... Dom dom dom.
Nou, ik zou voor jezelf inderdaad ook iets leuks plannen. Misschien lekker eten met vriendinnen en dan een oppas regelen voor de kids? Of nodig een goede vriendin uit en ga samen op de bank een leuke film kijken? Er zijn genoeg mogelijkheden.

Groetjes,
Maike

He, wat naar allemaal. En je valt ons helemaal niet lastig met die verhalen hoor!

Jammer dat je man er niet meer over wilt praten. Misschien dat je idd wat leuks kunt gaan doen met eigen familie /vrienden?

Terug
Bovenaan