houdt het nooit op?

Hoi,

Mijn dochtertje slaapt al vanaf haar geboorte 's avonds niet. Ze is standaard wakker tussen de eenalaatste en laatste voeding. Ik geef om de vier uur dus is ze dan ongeveer vier uur wakker. Ze haaft dan veel last van krampjes en slaapt af en toe wel een half uurtje in haar eigen bedje maar dan moet ze weer huilen. Op mijn arm slaapt ze wel meer, maar dan moet ze eerst even heel hard huilen.
De rest van de dag gaat het eigenlijk wel goed. Ze slaapt 's nachts van 22.00-6.00, van 6.30-+/-9.30 en daarna wisselt het. Dan slaapt ze bij elkaar nog zo'n 3 of 4 uur. Dus dat is best goed.

Maar die avonden... Hoe gaat dat bij jullie? En wat doe ik eraan?

Groetjes, Emmy

Dit onderwerp leeft bij veel moeders hier, er is al eerder een topic over geweest. Conclusie toen was dat veel van onze kindjes 's avonds niet slapen. Ook de mijne niet. Ik leg haar niet eens meer in bed tussen die voedingen (17.00-20.00)  want dan is het gillen geblazen. Lekker in de draagzak dan, gaat prima.
Succes Gr Irene

Je kunt kindjes echt niet dwingen om te gaan slapen (net als eten trouwens....) dus lekker even genieten datje moppie wakker ismisschien...die van mij is morgen 5 weken en die laat ik dus ook gezellig erbij totdat ze zelf aangeeft te kunnen en willen slapen...

(zo jong en dan al eigenwijs hihi)

groetjes Yvonne

Da laatste dagen is slapen tussen 19 uur  en 22 uur  hier zowiezo kansloos. Soms  bouwt  ie zijn feestje zelfs tussen 17 uur en 23 uur   (hij is nu 6 weken).

Ben ik dan de enige met een goed slapend kindje? Femke slaapt na elke voeding gewoon netjes. Ik houd haar sávonds een uurtje langer op omdat we dat fijn vinden en contact met haar willen bevorderen. Zij heeft het slapen van begin af aan heel goed gedaan. Maar dat zal wel komen omdat haar vader ook een enorme slaapkop is!!
Femke is 6 weken
gr linda

Terug
Bovenaan