houdt het ook eens op hier?

ik wil ff wat van me afschrijven hoor, ik baal behoorlijk ff.
en het interesseert me niet dat mensen dit wetne, heb er lang over nagedacht of het wel zou plaatsen maar doe het toch.
vorige week werd mijn moeder bedreigd door mijn vader, ze hebben al jaren geen goed huwelijk en daar zat ik bij met de kleine meid.
er is nog veel meer ellende gebeurd met mijn vader maar daar ga ik ff verder niet op in.
dus mijn moeder zit hier nu al een week in huis. gezellig daar niet van maar privacy gehalte is 0%.
ook heb ik een paar weken geleden gehoord dat ze verliefd is op mijn vriend. ja jullie lezen het goed, mijn moeder verliefd op mijn vriend grr.
dat maakt me flink onzeker nu. ik zie haar kijken en close willen zijn met hem.
ik ben daar vaak boos over en in twijfel, zie ik het wel juist of speelt mijn brein geintjes met me?
en nu ligt mijn nichtje van 16 in het ziekenhuis, die is accuut geopereerd aan de eileiders omdat die gesprongen waren en ze inwendige bloedingen kreeg.
en mijn broer is sinds vandaag weg bij zijn vrouw en laat zijn 2 kinderen noodgedwongen achter bij die heks van een vrouw.
hij voedde de kinderen goed op maar kan ze niet meenemen.
als die maar niet verpest worden, ze zijn 3 en 5.
zo ik ben het ff kwijt, wel een hoop ineens in een paar dagen... pfff

groetjes Miranda

Nou Miranda, je krijgt het wel voor je kiezen zeg. Probeer je er niet al te veel door te laten beinvloeden, maar kies voor jezelf en je gezin. Ik denk dat je moeder en vader hun problemen lekker zelf moeten oplossen, net zoals je broer overigens. Ik zou denk ik je moeder een ultimatum geven qua opvang, want het lijkt me echt geen goed idee om die lang bij jullie in huis te hebben als ik het zo lees. Beetje raar allemaal.
In elk geval heel veel sterkte.
Groetjes Veerle

Jeetje meid, wat heftig allemaal! Kan me voortellen dat je even je hart moet luchten. Zo verdrietig allemaal. Neem je wel even de tijd om zelf ook even rustig adem te halen en één en ander te verwerken? Enne...zou je moeder niet ergens anders terecht kunnen? Ik snap dat je je verantwoordelijk voelt, maar dit lijkt me voor jou een vreselijke situatie...

Liefs,

Eveline

Hoi MIranda,

dat is eigenlijk te veel om mee te maken in een mensenleven, laat staan in zo'n korte periode! I kwil je veel sterkte wensen en sluit me aan bij de adviezen die hierboven al gegeven werden. Ik zou proberen een andere manier van opvang te zoeken voor je moeder: voor je privacy en vanwege het feit dat ze je vriend wel ziet zitten!
Veel sterkte!

groetjes,
kiki

hoi miranda,

ook ik sluit me net als kiki aan bij de andere adviezen.
ik zou ook een andere opvang voor je moeder gaan zoeken,ik denk dat dat niet amkkelijk is om tegen haar te zeggen(ik weet niet hoe je relatie met je moeder is??)
maar je moet echt voor jezelf en voor je gezin kiezen.

sterkte in de moeilijke tijd

liefs kim

Jeee, ik heb het stukje van jou eerst twee keer moeten lezen voordat alles een beetje tot me doordrong. Wat een kl*tesituatie zeg! Je krijgt ineens wel heel veel voor je kiezen. Probeer toch voor je gezin te kiezen, en ik sluit me verder aan bij de adviezen die hierboven staan wat je moeder betreft.
Heel veel sterkte!
groetjes van Ruth

Jee Miranda,

Pfff wat een k*tsituatie sorry voor het woord hoor maar kan me voorstellen dat je nu zoiets heb van euuu wanneer houd het op...hoe ga je nu om met het feit dat je moeder je man erg leuk vind??? ik bedoel ik zou me zwaar ellendig voelen en niet weten hoe er mee om te gaan. Ik kan me voorstellen dat je ook liever zou hebben dat ze ergens anders ging wonen nu of zit ik dan fout? Ik zou als ik jou was wel ff 3x nadenken hoe je dit op moet lossen want dit is voor jou toch een ontzettend moeilijke tijd zeg
meid ik wens je heel veel sterkte en dikke kussss succes Miranda

Liefs Corina

Jeetje....inderdaad zeg...houdt het een keer op...mijn hemel...

Maareh als mijn moeder zou aangeven dat ze verliefd is op mijn vriend zou ze wel even een andere slaapplek kunnen zoeken...dat zijn echt dingen waar ik niet tegen zou kunnen....

Heel veel sterkte met alles, want het is nogal wat zo!!!

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan