houdt mijn lichaam me voor de gek??

hallo meiden,

Ik heb 4 april '07 een mk gehad. ik was bijna 10 weken zwanger van ons eerste kindje!

ik ben precies 40 dagen later ongi geworden. als ik tel vanaf het moment dat het vruchtje eruit is gekomen.

ik zit nu inmiddels op dag 36 van mijn cyclus. heb sinds gisteren last van heel vaak plassen. en mijn tepels zijn ietsjes gevoeliger. ook kreeg ik spontane hoofd pijn. en heb ik zo af en toe kleine steekjes in mijn buik. ongi gevoel...
maar dat vaker plassen houdt aan. heb de helft van vanmiddag op de wc gezeten. steeds kleine hoeveel heden plassen. de ene keer iets meer dan de andere keer. toen ik thuis kwam van mijn werk heb ik een testje gedaan, maar die was negatief. toch zegt mijn gevoel dat het weer raak kan zijn! want zo was het ook bij mijn eerste zwangerschap!
misschien is het wel een blaasontsteking. maar dan heb je vaak ook last bij het plassen toch? ik heb nergens last van. ik wacht tot vrijdag met testen. als ik dat zo lang vol kan houden... ik moet nu alweer naar de wc.

xxdd. ik hou jullie op de hoogte! wat waren jullie verschijnselen??

hallo dag droomertje,

ik las jou stukje en voelde zoveel herkenning. Ik heb recentelijk een miskraam gehad en ben nu 2 weken van de laatste bloedingen af(duur van 5,5 week in totaal). Sinds donderdag heb ik het gevoel zwanger te zijn. Veel plassen, misselijk 's ochtends, pijnlijke borsten, enorme acne aanval etc etc. Vanochtend voor laatste controle in het ziekenhuis geweest en zij zei dat het wel heel sterk zou zijn als ik al weer zwanger zou zijn. De kans is echt minimaal.  Mijn baarmoeder laat wel zien dat ik bijna ongesteld moet worden (of niet natuurlijk). Heb nu het idee dat ik schijnzwanger  ben. Gezien het eenmalige ongelukje van vorige week zaterdag ook nog maar 10 dagen zijn. Kan dus pas zaterdag testen. Zucht.

Wat hebben wij vrouwen toch een raar lichaam. Heel veel sterkte dag droomertje, ik hoop dat je net iets te vroeg hebt getest en dat je toch nog zwanger bent.

groetjes
Kitty

Terug
Bovenaan