Houdt zich niet aan woord

Ja ik zou hem er 1 op 2 op aanspreken. Waarom hij dat heeft gedaan terwijl jij had aangegeven dit niet te willen? Vond hij dat noodzakelijk? Dan had hij dat eerst met jou moeten overleggen zodat jij t zelf kon vertellen. Maar je moet je teleurstelling over zijn handelwijze zeker uiten. Verder kan je niet zoveel..
 
Wauw, wat een deuk in het vertrouwen in je baas. Ik zou hem er toch op wijzen dat dit echt niet kan. Dat zoiets echt wel persoonlijk is en het niet aan hem is om je zwangerschap rond te bazuinen!
 
[quote quote=10262772]Mocht hij ook een baas hebben dan zal ik daar ook nog even naar stappen. Belachelijk!![/quote]
Ja, hij heeft een baas. Ik ga het ook daar zeker melden. Ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die het niet vindt kunnen. 
 
[quote quote=10262806]Wauw, wat een deuk in het vertrouwen in je baas. Ik zou hem er toch op wijzen dat dit echt niet kan. Dat zoiets echt wel persoonlijk is en het niet aan hem is om je zwangerschap rond te bazuinen![/quote]
Dankje. Ja echt he. Ik was eerst boos maar nu best verdrietig erover. Wie weet wie het nog meer allemaal weet. 
 
Wauw ik snap jou volkomen. Dit mag ook helemaal niet! Ik zou proberen het bij hem neer te leggen, als in dat je zegt dat je er niet blij mee bent en graag van hem wil horen waarom hij dacht dat hij het recht had dit te doen (ofzoiets). Dat maakt echt dat hij er ook over na moet denken, in plaats van dat jij bijvoorbeeld alleen maar praat en hij gewoon ja en amen kan zeggen. Hij moet zich echt schamen en dat mag hij weten ook. 
 
Terug
Bovenaan