House Party

Hallo,

Met Oud & Nieuw willen mijn man en ik graag met onze vrienden naar een House Party. Alleen ben ik dan 12 weken zwanger. Weet iemand of dit schadelijk is voor de baby qua muziek?
Voor zover ik weet kan de baby dan nog niets horen . . .

Groetjes van Diana
 
Hoi Diana,

Weet van een vriendin van mij dat dit absoluut geen kwaad kan om naar een house-party te gaan. Zij was hier ook onzeker over en heeft het aan de gynaecoloog gevraagd en die heeft gezegd dat het geen kwaad kan.

Gr. Ursula
 
Blij dit te lezen, want ik zat met dezelfde vraag. Het enige wat me nog tegen kan houden is, of ik het wel aankan. Ben zo verschrikkelijk moe en misselijk (gelukkig nog niet braken). Ben nu 9 weken zwanger. Ps.naar welk feestje gaan jullie trouwens?
 
kwa muziek kan het geen kwaad maar besef wel mensen op een house party tja dat gaat er best wel heavy aan toe wou zelf naar sensation dit jaar maar kwam er 5 weken van te voren achter dat ik zwanger was ik was nie zo ver dus kon gerust gaan maar had toch zoiest van nee dadelijk gebeurt er iest of zo toch maar niet en heb geen spijt van me keuze en er is toch nie veel aan als je nie mag drinken of weet ik veel wat en die drukte pff moest er niet aan denken maar ja het ligt natuurlijk helemaal aan je zelf hoe voel je je op dat moment verder als je gaat heel veel plezier en niet te hard dansen he
 
Hallo meiden,

Hartelijk bedankt voor jullie bemoedigende reacties!! Nu ga ik zeker naar Loveland in de Beurs van Berlage in Amsterdam zonder schuldgevoel. Gelukkig voel ik me er goed genoeg voor (ondanks misselijkheid en het feit totaal geen alcohol te zullen gebruiken).

Nogmaals bedankt, Diana
 
Terug
Bovenaan