A ANONYMOUS_USERNAME aug 5, 2005 #1 Hi wie weet waar je leuke houten speelgoed kunt kopen, online? wat een beetje betrouwbaar is? groetjes lia
Hi wie weet waar je leuke houten speelgoed kunt kopen, online? wat een beetje betrouwbaar is? groetjes lia
A ANONYMOUS_USERNAME aug 5, 2005 #2 Hoi, Op www.speelgoed.pagina.nl staan ook online winkels die houten speelgoed verkopen! moet je daar maar even een kijkje gaan nemen......... Groetjes
Hoi, Op www.speelgoed.pagina.nl staan ook online winkels die houten speelgoed verkopen! moet je daar maar even een kijkje gaan nemen......... Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME aug 8, 2005 #3 Hoi Lia, Ik ben nu toevallig net op een site terechtgekomen en ik moest gelijk aan jouw vraag denken. Het speelgoed ziet er mooi uit. Hier komt ie: www.confetti-kado.nl Groetjes, Maike
Hoi Lia, Ik ben nu toevallig net op een site terechtgekomen en ik moest gelijk aan jouw vraag denken. Het speelgoed ziet er mooi uit. Hier komt ie: www.confetti-kado.nl Groetjes, Maike
A ANONYMOUS_USERNAME aug 9, 2005 #4 Nog een tip: http://www.selintoys.nl. Ze hebben ook een echte winkel in Leiden.