<p>Hallo, voor de tweede verjaardag van mijn dochtertje wilde ik heel graag een keukentje, toen haar meter me toen vroeg wat ze moest kopen zei ik dus een keukentje, ik gaf aan dat ik graag bij legde als het boven het budget zou zijn, in de veronderstelling een duurzaam keukentje te kopen, dit is echter een foute communicatie geweest (van mijn kant, ik weet het) en ik heb nu een veel te groot en te duur (voor die prijs koop je een houten) plastic keukentje… Ik vind het geen mooi keukentje (onrealistisch tegenover een houten) ik wil haar ook niet kwetsen… Maar Wil toch liever in de woonkamer een houten exemplaar. Ik dacht eraan om dat plastic keukentje buiten te gebruiken als ‘modderkeuken’, heeft iemand ervaring met zo een modderkeuken? Is het gewoon buiten keukentje spelen ? Het zou me wel leuk lijken als het lekker weer is om lekker buiten te koken met zand en water bvb. Of laat ik dit plastic keukentje maar gewoon in de leefruimte staan ondanks ik het niet mooi vind? Ze kijkt er ook niet zo veel naar vind ik… Speelt wel met de accesoires maar de deurtjes enz nodigen haar precies niet uit. Ik denk dat een houten keukentje dan ook meer uitdaging zal geven omdat het er ‘echt’ uitziet of is dat niet zo? Verkopen vind ik ook zonde, het heeft wel wat waarde gehad en het is een cadeau (ik heb niets moeten bijleggen) Het is ook duurzamer als ik het gebruik en ze er lol in heeft en het daarna naar een ander kindje kan geschonken worden bvb. Is 2jaar misschien nog te jong hiervoor?</p>