houterig lopen

hoi hoi allemaal

even een vraagje :
mijn zoon (24-10-2006) loopt sind begin februari los alleen hij loopt zo houterig nog steeds ... ik vroeg me dus af of dat normaal is . hij rent ook nog niet of zo. maar omdat ie zo houterig loopt valt ie echt heel vaak en hij is gister dus ook met zijn hoofd tegen de tafel gevallen:( en heeft nu een snee bij zijn oog arm ventje.... maar goed even terzake vroeg me dus af of dat houterig lopen normaal is ... mensen komen ook altijd na mij toe van o hij loopt pas net een paar dagen of niet ?? en als ik dan zeg dat hij al 2 maanden loopt kijken ze me aan alsfog ik het uit me duim zuig ... voor de rest is het wel een heerlijk mannetj hoor haha

groetjes Ingrid

hoi,
Lynn loopt helemaal nog niet los maar wel achter een karretje en dan loopt ze idd heel houterig. Dus begrijp met wat je bedoelt als je zegt dat het net lijkt of hij voor het eerst loopt.  Maar ik zie bij lynn ook  dat ze heel onzeker is en het een beetje eng vind om te lopen.
Misschien vindt jou mannetje het ook nog een beetje eng en houdt hij zich daarom zo stijf.
En anders zou  je ff naar cb kunnen bellen,misschien kan je dan langs komen en  dat ze dan even kijken.
succes!!
groetjes,cobie

hoi hoi

devano loopt sinds begin januarie en hij valt ook nog steeds veel en rennen kan hij ook nog niet. Aan mij is het ook wel eens gevraagt of hij pas net loopt.. Het zal allemaal wel goed komen denk ik ieder kind doet het op zn eigen tempo.

groetjes daphne mv devano

Hier ook een stijfloper van 15.5 maand, ze loopt sinds een maand aan de hand/tafel maar nog niet los. Maar wel elke dag bijna de hele dag, doet niks anders dan lopen, maar wel superstijf, echt grappig vindt ik het (nog) komt vanzelf wel goed denk ik

Terug
Bovenaan