hoveel luiers per nacht

Ik vroeg mij af hoevaak jullie snachts verschonen. Normaal gaat mirthe zo rond 7.00 in bad daarna wat drinken en in bed. Omdat ze dan om 23.00 nog wat drinkt krijgt ze dan een schone luier en met die luier red ze het tot 7.00. Gisteravond sliep ze goed en kwam pas om 2.00 voor wat bv...in heb haar niet verschoont toen. Toen ik haar vanmorgen uit bed haald was alles doorweekt. romper, pyjama, slaapzak en bed...
Ze gebruikt trouwens de 4+ van de pampers active fit

hm... misschien een ander merk proberen of misschien plast je meisje veel  Wij verschonen Milo rond 20.00 uur voordat hij naar bed gaat, hij krijgt nog zo'n 3 nachtvoedingen en blijft droog tot hij rond 6 uur 's morgens wakker wordt om te poepen, haha (en dan vervolgens kraaiend niet verder gaat slapen, arme mama )

Is de luier niet te groot? Er kan door een te grote luier meer lekken dan door een te kleine. Misschien zijn Huggies wat voor je? Die bevallen mij goed. Verder gebruik ik bijna altijd het huismerk...

liefs Stephanie

Kian gaat om 19.30 ongeveer naar bed en krijgt dan een schone luier. Om 23.00 haal ik hem slapend uit bed, drinkt ie slapend z'n fles leeg, en leg ik 'm slapend weer terug (zodra hij z'n speen loslaat komt het eerste snurkgeluid alweer uit z'n neusje). Dus dan verschoon ik 'm niet (wat slaapt, slaapt). En dan sochtends tussen 7 en 8 weer.
Liefs Nelleke

mexx gaat naar bed om 7.00/7.30 en dan krijgt ze  pas 's ochtends weer een schone  om 7.00. Ik geef haar wel gelijk een schone luier anders loopt die ook over maar het scheelt dat zij niet meer drinkt 's nachts. Ik gebruik dezelfde luier en maat. Maar als het goed is heb je ook nachtluiers misschien een idee?

groetjes Wen

Mijn dochetertje gaat om 20;00 naar bed en word de andere ochtend om 7;00 wakker.
Altijd droog welke luier ik ook gebruik.
Hoe oud zijn jullie kindjes dat ze nog zo laat eten krijgen?

Kian is 6 en halve maand. Maar hij trekt het niet de hele nacht door. En om te voorkomen dat ik om 2.00 snachts eruit moet geef ik 'm nog een portie voor ikzelf ga slapen.

Tyche krijgt rond half 8 de laatste fles en is om half 8 ;smorgens nog droog. Met kruidvat luiers! Zal idd wel schelen dat ze 's nachts niet meer drinkt.
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan