Hee Dames,
Heb even jullie ervaring nodig. Ik heb een aantal maandjes terug een HSG gehad. Een zeer dramatische
het is zeg maar niet heel goed verlopen. Ik heb daar een uur gelegen, 2 keer issie mislukt omdat het cupje niet goed zat. Daarna, na lang wachten, is het met een klemmetje gedaan. Heb erg veel pijn gehad tijdens het vacuum trekken etc. (ben niet kleinzerig vind ik zelf) ze vergeleken het met heftige menstruatiepijn in de folder. Nou dat heb ik maar dit was echt pijnlijker/anders.
Nou heb ik het idee dat ik er 'last' van heb nu. Af en toe voel ik net zulke krampen als met HSG wel wat minder intens en vaak maar even. Maar toch even een rotgevoel. Ook mijn cyclus is in de war...verschil van 10 dagen...tsja...En soms tijdens de seks en hij komt te diep is het wat gevoelig....
Nu is mijn vraag hebben jullie ook soort gelijke ervaringen na dit onderzoek gehad??
Denk er anders over na om toch maar even terug te gaan..
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Heb even jullie ervaring nodig. Ik heb een aantal maandjes terug een HSG gehad. Een zeer dramatische
Nou heb ik het idee dat ik er 'last' van heb nu. Af en toe voel ik net zulke krampen als met HSG wel wat minder intens en vaak maar even. Maar toch even een rotgevoel. Ook mijn cyclus is in de war...verschil van 10 dagen...tsja...En soms tijdens de seks en hij komt te diep is het wat gevoelig....
Nu is mijn vraag hebben jullie ook soort gelijke ervaringen na dit onderzoek gehad??
Denk er anders over na om toch maar even terug te gaan..
Alvast bedankt voor jullie reacties!