hsg gehad

A

Anoniem

Guest
he meiden,

nou heb vanmiddag de hsg gehad.en kan jullei wel vertellen,NOOIT meer!!!ik had niet verwacht dat het zo erg zeer zou doen.had wel pijn verwacht,maar deze pijn ging ver boven mijn eigen grens.het begin leek mee te vallen,maar zodra die klem op mn baarmoeder kwam was het een golf van pijn,totdat ze alles eruit haalde weer,toen werd het gelukkig minder.heb echt ff liggen huilen daar  op die tafel.
maar tis weer voorbij,en we hebben t weer achter de rug.
het resultaat???

alles was helemaal mooi schoon en open!!!! dus dat maakte het echt wer helemaal goed!!!
ik hoefde geen controlefoto te laten doen omdat het allemaal op de fotos al mooi weg liep.
verder heb ik best wel wat bloedverlies gehad,schrok er wel van,maar das heel normaal.

19 april moet ik weer naar de gyn toe en dan hoor ik officieel de uitslag en wat en wanneer over de clomid en dergelijken en hoe of wat met de iui.

moet wel zeggen dat het vanmiddag me wel goed raakte,heb zeker   nog een hele tijd zitten huilen thuis.het besef dat het allemaal nu best wel dichtbij komt en werkelijk word,raakte me ffies.na flink wat tranen ging het wel weer en heb f 2 uurtjes liggen slapen,nu voel ik me gelukkgi weer beter en heb ik ook niet zon last van mn buik,dus morgen wel weer werken.

liefs nathalie

he lieve Naatje,

Snap heeel goed hoe je je voelde toen je daar zo alleen op die tafel lag bah en het doet inderdaad best ff pijn maar het helpt echt dat zie je wel bij mij na 2 maanden al zwanger dus ik hoop dat het jou ook helpt, ik las dat jullie  iui gaat ondergaan dat is vanwege het mindere zaad van je man toch? ik ben heel benieuwd hoe het met je verder gaat en hoe het binnenkort bij de gyn gaat!

Ik hoop dat je het hele hsg gebeuren weer een beetje kan 'vergeten'en huilen doet af en toe ook veel goeds dus doe rustig aan en hou de moed erin hoor!!

heeel veel succes en ik lees je berichten nog steeds!

liefs Chili x

Terug
Bovenaan