HSG!!!HELP

Hallo meiden,

Zoals de titel al zegd, ik krijg morgenmiddag een
HSG!Heeft iemand hier ervaring mee, hoor en lees veel verschillende
verhalen, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Ik zit in ronde 16 en nog steeds niet zwanger, ik ben wel aan de menopur en pregnyl, en morgen dus mijn HSG.
Heb je meer kans om zwanger te worden na een HSG
Wie is er zwanger geraakt na een HSG
Bij ons is trouwens niks gevonden waardoor het zwanger worden niet lukt!
Ik kan zo een naproxen ophalen, die moet ik een uur voor mijn HSG nemen, ben wel een beetje zenuwachtig hoor!
Hoop van jullie te horen!

Liefs anies

hey anies...

ik heb een hele tijd geleden ook een hsg gehad, ik vond het effe gemeen doen , maar dat kwam ook omdat ik heel erg verkrampde van de spanning!!

erna dacht ik ik doe het zo nog een keer!!! echt waar, erna had ik wat krampen een beetje menstruatie pijn!!

ik ben helaas erna niet zwanger geraakt maar idd je hebt dan veel meer kans omdat dan alles schoongespoeld is ,

en bij ons is ook geen oorzaak te vinden waarom ik niet zwanger meer raak.... ik heb al een dochter van 6 jaar, spontaan eerste maand zwanger!! en nu al 4 jaar verder....

ik ben nu met ivf bezig.....

ik wens je heel veel succes meid voor morgen!!

1 tip, als je probeert te ontspannen dan komt het helemaal goed!!!

ik hoor het wel hoe het gegaan is....

xxx wendy

Hoi Anies,

Ik heb in september een HSG gehad. Zag er ook erg tegenop omdat ik van een paar collega's gehoord had dat het nogal pijnlijk was, dus ik was op het ergste voorbereid, maar het viel me reuze mee, echt waar. Je voelt het natuurlijk wel een beetje, maar goed te hebben hoor. Dat is natuurlijk ook voor iedereen anders want iedereen heeft een andere pijngrens. Maar als je er tegenop ziet kan het alleen maar meevallen toch?

Ze zeiden tegen mij ook dat je na een HSG de 1e 3 maanden vruchtbaarder bent. Heb nu 3 IUI behandelingen gehad zonder resultaat en zit nu in de wachtweek van m'n 4e IUI.
Succes meid, zet 'm op.

Groetjes Wijstje.

Hoi Anies,

Veel sterkte. Ik heb woensdag   HSG en vind het ook heel spannend!! Als alles goed blijk te zijn gaan we met IUI starten. Laat je even weten hoe het is gegaan??

gr. Robin

Ik heb ook een hsg gehad en vond het wel zeer doen, maarrrr ik heb een positief bericht voor je! Na 2,5 jaar proberen was ik binnen 1 maand na de hsg eindelijk zwanger. We hebben toen erg veel geklust erna. Ik hoop dat het voor jou en je man ook mag lukken Succes!

Hai Anies,

Heb net ook weer een berichtje in onze topic gestuurd, was weer lang geleden. Heb het ff rustig aan gedaan.
Lees dat je HSG hebt gehad? Hoe is het gegaan??
Wat is het eigenlijk en wanneer besluiten ze het te doen?

Lfs Niek

Hoi mamavanjesse,

Ik heb in november 2007 een HSG gehad en vond het erg meevallen. Proberen te ontspannen en de rest van de dag niet teveel plannen. Ik heb daarna lekker de hele middag op de bank gehangen!

Helaas heeft het bij ons geen resultaat opgeleverd, maar misschien heb jij meer geluk!
Laat je weten hoe het is gegaan?

groetjes toitoi

Hey mama van Jesse,

Had ook al ff in je ander topic bij zwanger worden gereageerd, maar reageer hier ook nog maar ff.

Ik schrik er wel van hoor als ik hier zo lees dat er van al deze dames maar 1 of 2 erna zwanger zijn geraakt. Ik dacht er volgens mij toch wat te makkelijk over. Meis nogmaals heel veel succes morgen.

kus mama23

Terug
Bovenaan