HSG is achter de rug!!

Hoi allemaal

Vandaag de HSG gehad. Mijn baarmoeder lag in een knik vertelde de gyn, daardoor moest hij met een tang de baarmoeder vastpakken en draaien.
Dit deed geweldig veel pijn.
Het contrastvloeistof inspuiten heb ik bijna niet gemerkt. Ja wat kramp, maar verder niet. Dat viel gelukkig mee. Verder zag alles er aardig goed uit.
Wie heeft dat ook gehad, dat de baarmoeder gedraaid moest worden.
Zou dit een reden zijn waardoor we nog niet zwanger zijn?? Dat de zaadjes de opening niet kunnen vinden?? Of is dit heel erg dom gedacht.....
Ik ben het vergeten aan de gyn te vragen.......
Volgende maand hebben we weer een afspraak met de gyn, om de uitslag van de HSG te bespreken, en de uitslag van het tweede zaadonderzoek.
Ik ben erg benieuwd wat ons nu te wachten staat.

Liefs Kwek

Hoi Kwek
Best vreemd ja ik heb er nog niet eerder van gehoord
maar dat zou best eens kunnen dat de zaadjes daardoor de opening niet konden vinden
vervelend dat het zeer deed
maar nu is het wel weer op de goeie plaats
Volgende maand weet je dus meer en dan zou je het ook nog alsnog kunnen vragen over de knik

Groetjes Sabine

Hai,

Ik heb wel vaker gehoord dat de baarmoeder anders dan gemiddeld ligt. Die van mij ligt wat verder naar achteren waardoor ze mijn ook altijd flink te pakken nemen met die klem. Ik heb wel eens gehoord van iemand waarvan de gyn. had gezegd dat het kan zijn dat het zwanger worden iets moeilijker gaat omdat het zaadje een langere weg af moet leggen. Maar uiteindelijk kan het wel gewoon. Je bent nu trouwens een stuk vruchtbaarder he na die HSG! Ik ken er aardig wat die erna zijn zwanger geworden!
GOODLUCK!
gr.Inge

Terug
Bovenaan