HSG kan werken

Liefst damens,

Vele van jullie zullen mij wel niet echt kennen maar ik heb hier ook een lange tijd rons gedoold. Na twee jaar ben ik nu eindleijk zwanger geraakt. ik gebruikte Clomid en had vijandig baarmoederslijm. Ik heb een verschrikkelijke HSG gehad en mijn linker eileider zat verstopt. Na de HSG hadden we verplicht drie maanden een stop. ons was verteld dat we nu 30% meer kans hadden om zwanger te raken maar dit geloofden wij natuurlijk niet. In die zelfde maand is gebleken dat ik inderdaad zwanger ben. Het was ongelooflijk maar echt waar. Op dit moment ben ik bijna 8 weken zwanger en krijg ik mijn eerste echo. Geef de moed nooit op want hoop doet leven. Dit beteknd niet dat je soms wel een flink de bijl erbij wilt neer gooien. Ik wens iedereen heel veel sterkte en kracht toe met alle onderzoeken die jullie ondergaan en nog gaan krijgen. Ik weet hoe je kan  voelen.

Heel veel liefs van Mariska

Bedankt voor je positieve woorden, het voelt goed te weten dat het goed kan komen.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Veel succes met de echo!

liefs Kersensnoepje

Hoi Mariska,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Kan je me wat meer vertellen over het HSG onderzoek?
Ik krijg over 2 weken te horen of ik ook een HSG moet ondergaan of niet...
Was het echt zo erg? (wil ik het weten?)

Waarom waren jouw eileiders verstopt eigenlijk?

Ik heb chlamydia gehad in het verleden en daarom gaan ze nu mijn bloed onderzoeken om te kijken of ik een lichte of heftige infectie heb gehad. Als het om een heftige infectie gaat, dan gaan ze een HSG doen bij mij.

Groetjes Hopey

Terug
Bovenaan