HSG onderzoek gaat morgen niet door!!!!

Helaas,

ik heb een schimmelinfectie     . van inlegkruisjes ben ik nu achter...
Ik zit in een mega dip! weer een "verloren" ronde en dit is al ronde 16!!!!  
ik heb de gyn. vanmorgen gebeld, en hij zei dat het maar beter niet konden doen dat onderzoek nu... en daar ben ik het zelf ook wel mee eens, stel dat ik een infectie in de eilijders krijg??!! ik moet er niet aan denken! dan maar weeeeeeeeeer een maand wachten.

en....... mijn schoonzus belde vanmorgen ze hebben een dochter. na 2 zoons nu een meid.   ik gun het hun van harte en ik ben blij voor hun!! maar toch.....

Liefs Tamara

ach meid wat hardstikke vervelend voor je!!! Ik leef met je mee!! En ja dan is het extra lastig als mensen om je heen wel zwanger worden en kinderen krijgen!! veel sterkte

hallo tamara

wat vervelend voor je dat het onderzoek niet door kan gaan!!!!!
en ik snap wat je bedoeld met dat een ander een baby krijgt,mijn schoonzusje(van mijn vriends zijn kant) is over 5 weekjes uitgeteld,en mijn vriendin over 5,5 week,dus allemaal weer baby's op komst!!!
maar goed ik gun het hun van harte,maar ja wij willeen oooooooook,ben net vandaag weer ongi geworden!!!

xxxtam80

god meid dat is rot voor je
weer een maand wachten en dan weet je nog niets zeker.
leuk van je zus, maar ik weet wel een beetje hoe jij je voelt, jij wilt dat ook!!!!!
nou kop op, even ertegenaan en dan gaat het vast weer goed
knuffel

Hoi Tamara

Wat klote zeg!
Ik begrijp precies wat je bedoelt!
Iedereen wordt maat zwanger...maar wij willen ook zo graag maar het zit alleen maar tegen! Zelf vandaag ronde 19 ingegaan. Het is echt klote.
Ik ga nu ook de vruchtbaarjeidsonderzoeken in....hele stappen en processen.
Meid ik hoop dat je snel verder kan en ook snel met positief nieuws!
Ik duim voor je!
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan