hsg onderzoek gehad

Hoi allemaal,

Nou, ik heb net het hsg   onderzoek gehad en het is me heel erg meegevallen.Ik had het gevoel alsof ik mn eisprong had. Ik was wel heel erg zenuwachtig hoor!! Ik heb me zoveel mogelijk ontspannen en zo min mogelijk op mn buik gefixeerd. En mijn gynocoloog is zo'n toffe vent!!!! Hij vond mij een bikkel hahaha. Ook de vrouwtjes van de röntgen die er bij waren waren ontzettend aardig. De uitslag was ook goed. Mijn eileiders zijn goed doorgankelijk. Na het onderzoek moest ik een kwartiertje wachten en werd er een foto gemaakt om te kijken of er geen verklevingen zijn. Die uitslag krijg ik dan weer bij mijn volgende bezoek aan de gynocoloog. Ik ben natuurlijk wel blij met de uitslag maar toch had ik zo iets van , stel dat er nou een kieste zit dan weten we in ieder geval een oorzaak waarom het zwanger raken niet lukt. Nu blijf het natuurlijk een raadsel. Begrijpen jullie het dubbel gevoel. Nogmaals ik ben natuurlijk wel heel erg blij dat alles goed is maar waarom wil het dan niet lukken. Waarschijnlijk zal de gynocoloog de volgende keer wel zeggen dat er een rustperiode wordt ingelast. Hopelijk levert het doorspuiten van mn eileiders wat op en ben ik nu wel snel zwanger. Nou dit was dus mijn ervaring. Ik ben blij dat ik dit ook weer gehad hebt

groetjes Niekie

Hoi,

Gelukkig is het meegevallen. Ik kan goed begrijpen dat je liever hebt dat ze iets zien en dat daar wat aan gedaan kan worden dan dat alles goed blijkt te zijn. Je bent tenslotte toch al een tijd bezig en het lukt niet.
Wat heeft de gyn verder al gedaan? Heb je al clomid gebruikt ofzo?

Sanne

Hoi,

Gelukkig is het meegevallen en is het ook allemaal goed. Terwijl je nu nog steeds geen oorzaak weet.......
Moet je nu gewoon weer gaan proberen???? Verder niks???
Je hoort toch vaak dat het schoonspuiten vaak wel helpt,maar verder heb ik er ok geen ervaring mee.

Groetjes Elise

Hey,

Wat goed dat alles (zover) ok is. Geen verstoppingen waar ze met een plopper bij moeten. Hoop dat je geen verklevingen hebt e.d.
Kan me wel voorstellen dat je graag zou willen dat ze wat zouden vinden. Dan kon het probleem hups opgelost worden. Maar ja, was alles maar zo gemakkelijk en eenvoudig.
Hoop voor je dat je snel zwanger mag worden!!!

Dikke knuf Sjanneke

Terug
Bovenaan