HSG onderzoek

Hallo allemaal,

Ik krijg morgen mijn hsg onderzoek. BEst spannend allemaal. Maar normaal gesproken moet dit tussen de 10e en de 12e dag en bij mij is het morgen dag 13 wie heeft hier ook ervaring mee?? En is het zo dat de kans op zwangerschap groter is??

Groetjes

Dit ligt misschien aan de lengte van je cyclus? En inderdaad als je een hsg hebt gehad ben je vermeerderd vruchtbaar dus ........

Meis, ik wens je heel veel sterkte met het onderzoek morgen. Ik zal aan je denken. Ik weet wat het is. En bij mij ging het niet helemaal geweldig. Maar schijnt dat de rest hier er niet veel last van heeft gehad. Fijn is anders maar het is te doen zal ik maar zeggen. Ik ben benieuwd naar je ervaring zal ik maar zeggen.

Groetjes,
Cynthia

Hoi Cynthia,

Ik heb vanmorgen de hsg onderzoek gehad en alles was goed dus dat is weer positief. Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk gevoelig was. Nu moet ik afwachten tot ik weer ongi wordt en dan gaan ze beginnen met iui. Want het zaad van mijn vriend is niet actief genoeg. En mag ik vragen wat de reden bij jou is dat ze een hsg onderzoek hebben gedaan.

Groetjes Sabrina

Hai meiden,

Ik heb dezelfde ervaring als Cynthia gehad. Alles zat dicht dus ik zat tegen het plafond van de pijn en uiteindelijk is het een operatie geworden en hebben ze er maar 1 vrij kunnen(eileider) maken.

Ik ben heeeeel blij dat dit jou bespaard is gebleven. Je bent een aantal maanden verhoogd vruchtbaar nu dus jullie kansen zijn vergroot!

GOODLUCK met de IUI!

lfs Inge

Meiden harstikke bedankt voor jullie reacties echt toppie.
Maar waneer mogen we weer vrijen weten jullie dat want ik heb namelijk geen pijn meer. Houden jullie mij op de hoogte, ik zal jullie ook op de hoogte houden.

lfs sabrina

Ik dacht dat je gewoon weer gelijk mag vrijen na de HSG.

Ik heb dat onderzoek gehad omdat ze wilde zien of alles wel toegankelijk was bij mij. Daaruit bleek dat mijn linker eileider verstopt zat en die hebben ze toen niet open gespoten gekregen. Daarna dus een Laparoscopie gehad en daar hebben ze hem wel doorgespoten (zeggen ze) maar dit is inmiddels om precies te zijn al weer een jaar geleden en nog steeds geen resultaat.

Gelukkig dat het bij jou meeviel, ik vond het echt verschrikkelijk. Er is nog veel meer gebeurd tijdens dat onderzoek maar dat vertelde ik je liever niet voor jou onderzoek. Speculum waarvan het wieltje afbrak en er gespreid weer uit is gehaald. Het kapje zat verkeerd vacuum op mijn baarmoeder mond en ik moest persen en puffen om het er weer uit te krijgen.

Cynthia

Hoi Cynthia,

Wat lief dat je me dat ellendige verhaal wat jij hebt mee moeten maken achteraf vertelde. Echt heel erg rot, maar las ook dat je weer ongesteld was geworden of is dat een andere persoon?
Ik hoop zo voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn. Ik hou je op de hoogte ik moet 7 feb weer terug naar de gyn.

lfs sabrina

Terug
Bovenaan