hsg test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Probeert iemand van jullie om ook haar eisprong met behulp van clomifeencitraat te krijgen. Ik heb dit nu drie keer gebruikt en in de tussentijd ook een aantal testen bij de gyn gekregen. De ergste was de hsg test (rontgenfoto van mn buik). Ik heb 2 juli voor het laatst gemenstrueert en 15 juli die hsg test gekregen. Wat ik nu eigenlijk wil weten is of het mogelijk is dat ik door die test niet menstrueer. Ik heb verleden week een test gedaan en die was negatief. Ik denk niet dat ik zwanger ben maar stiekem hoop ik er toch wel op..... Drie weken overtijd is toch ook niet normaal als je er pillen voor slikt of wel? Word er helemaal jakkiebah van.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes
patricia

Hee patricia,,
Leuk, allebei dezelfde naam.
Ook ik heb Clomid gebruikt, maar helaas heeft het bij mij niet geholpen.
(maar laat je hierdoor niet ontmoedigen hoor)
Mijn gyn vertelde me dat Clomid een regelmatige cyclus kan geven, maar kan dit ook weer niet geven. Het is maar net hoe je erop reageert. Welke dosis heb je nu, en heb je wel groeiende eitjes?? Als je geen eisprong hebt, wordt je ook niet ongi. Ik spreek onderhand uit ervaring, dus ik weet wat je doormaakt. Ik werd er ook helemaal gek van soms, dan gebeurde er weer niks, maar het beste is toch om positief te blijven denken, eens is het voor ons ook zover hoor!!!!

Wil je het zekere voor het onzekere nemen, bel dan even met het ziekenhuis, wellicht kunnen zij ook nog een test doen, hopenlijk met een positief resultaat. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

lfs en groetjes van Patricia

Net alsof je aan je zelf schrijft haha. Maar bedankt voor je antwoord. De twee keer hiervoor had ik inderdaad een eisprong gehad, mijn gyn had dat ook gecontroleerd. Deze keer had ik dus die hsg test bij een andere gyn en die zei dat ik pas over drie maanden weer terug hoefde en heeft verder niets gedaan. Ja ik heb een receptje voor clomid meegekregen maar weet wat voor dosis. Bij die clomifeencitraat had ik een dosis van 50 mg. Heb vanmorgen een test gedaan en die was weer negatief (had eigenlijk ook niet anders verwacht maar toch.....) Ik zal inderdaad het ziekenhuis van de week eens bellen, die zullen me allicht verder kunnen helpen.

Ben jij nu wel zwanger geworden dan?

Groetjes
patricia

Nee, ik ben helaas nog niet zwanger, maar na de vakantie gaan we met ovulatie inductie verder, en daar zijn goede resultaten over bekend, dus wie weet..........
Eerst maar eens op vakantie, heerlijk even alles van me af zetten.
groetjes, Patricia

Terug
Bovenaan