HSG-Test

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Heeft 1 van jullie wel eens zo'n test gehad en ja weten jullie misschien wat je ervan kan verwachten, ik hoor er namelijk alleen maar 'drama' verhalen van...

Groetjes Kim

Heb nu 4 jaar gelden een HSG gehad en nu staat er weer een op de planning.
Vond het toen absoluut geen drama, het was niet pijnlijk. Leuk is anders maar ja dat vind ik alle onderzoeken in het ziekenhuis. Prive is je lichaam al lang niet meer als je zo lang in het ziekenhuis bent. De wens om toch weer zwanger te worden is groot, heb dit er dan dus ook wel weer voor over. Heb je wel goede uitleg van de gyn gehad wat ze gaan doen?
Suc6

Roos: Nee eigenlijk niet mijn gyn had verloskamerdienst en moest snel weg. Beetje vervelend allemaal.

Hoi Kim , ik weet niet of je ondertussen al de hsg heb gehad? Ik heb hem vorig jaar gehad ,en nee het was geen pretje ,het is even op je tanden bijten ,maar het is zo gebeurd, en zodra ze klaar zijn, voel je echt niks meer geen pijn of wat dan ook! En hoet mooiste was : de maand erop was ik zwanger van een prachtige zoon ,nu 5 maanden oud! Ik krijg het onderzoek na een eilleider verwijdering van een buitenbaarmoedelijke zwangerschap! Succes!

Ondertussen heb ik de test gehad en het was idd even geen pretje maar daarna had ik geen pijn gelukkig!

Liesk: gaaf om te horen dat je de maand daarop zwanger bent geworden van een zoon!

Terug
Bovenaan