HSG-Test

Hoi allemaal,

Hebben jullie ervaring met de HSG-test, zoja, wat zou ik kunnen verwachten? ik hoor namelijk allemaal maar drama verhalen, is het echt zo erg allemaal?

Groetjes Kim

Heb nu 4 jaar gelden een HSG gehad en nu staat er weer een op de planning.
Vond het toen absoluut geen drama, het was niet pijnlijk. Leuk is anders maar ja dat vind ik alle onderzoeken in het ziekenhuis. Prive is je lichaam al lang niet meer als je zo lang in het ziekenhuis bent. De wens om toch weer zwanger te worden is groot, heb dit er dan dus ook wel weer voor over. Heb je wel goede uitleg van de gyn gehad wat ze gaan doen?
Suc6
(heb dezelfde reactie geschreven op zwanger worden)

Er is al meer over dit onderwerp geschreven door Jan 2: Helaas. Zag hier ook reacties staan waar je wat aan kan hebben.
groetjes

Hi kimvis,

Zou er niet al te veel zorgen om maken..Heb m afgelopen week gehad en viel absoluut mee. niet echt prettig, maar echt niet heel pijnlijk...vond het erger om daar op de tafel te liggen...
Je doet t neit voor je lol, maar t is voor een doel, toch?

succes er mee!

Hoi Kimvis,

Je moet je inderdaad niet gek laten maken. Ik zelf vond het best pijnlijk - had echt het gevoel dat ik weeen had. Een aanrader is om wat pijnstillers van te voren te nemen.
Het moet gebeuren en er zijn ergere dingen - gewoon verstand op nul!

Succes!

Ik heb ook geen slechte ervaringen. Kreeg van te voren pijnstillers en dan nog was het niet fijn, maar het is snel voorbij en met een beetje diep zuchten/puffen was het ongemak best te verdragen. De napijn was heel kort, 10 minuten denk ik. Wel was ik wat duf van de pijnstillers, ik slik nooit asperine, dus ben ook niks gewend.

Sterkte.

Groetjes
wensert

Terug
Bovenaan