HSG uitslag wordt besproken, hoe nu verder????.....

Hallo allemaal,

Volgende week moeten we weer naar de gyn.
Dan wordt de HSG uitslag besproken.
We hebben tijdens de HSG gehoord dat mijn baarmoeder in een knikje lag, en dat het er verder aardig goed uitzag.
Nu wordt er verder op in gegaan denk ik????
Wat gebeurde er bij jullie bij de bespreking van de HSG???
Wordt er een vervolgtraject opgesteld, of wie weet wat er dan gaat gebeuren??
Hoe ging het bij jullie??

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Wie wil ze met me delen?

Oja, mijn man heeft zwak zaad, en heeft voor de 2e keer een potje ingeleverd, we krijgen hier dan ook de uitslag van .
Ik slik al een half jaar clomid.

Wacht jullie reacties met smart af.

Liefs Kwek

hoi hoi

Ik kan helaas niks zeggen over jou onderzoek die heb ik niet gehad. Zwak zaad was bij ons de kwestie en vandaar uit zijn we in het icsi traject gekomen.

Toch wilde ik even schrijven om je succes te wensen met de uitslag dat is toch iets waar je zo zenuwachtig van wordt brrr.
Het duurd ook altijd zo lang voor je weer een uitslag heb he? Wachten en nog eens wachten.
Ik hoop dat je snel antwoord op je vragen krijg en je verder kunt.

groetjes rozemarijn

Hoi kwek, als de HSG goed is gegaan en er geen bijzonderheden zijn gevonden. Als de contrastvloeistof door je eileiders ging en niet in de buikholte bleef hangen, is het goed. Mijn baarmoeder heeft een hartjes vorm, is ook afwijkend maar geen probleem verder. Ik moest nog een kijkoperatie omdat de contrastvleoistof in mijn buikholte bleef zitten. Maar als alles goed ging en is bij jou doen ze dat niet. En dan lit het er nog aan hoe"slecht" het zaad van je man is. Of het goed genoeg is voor iui. De hoeveelheid, de bewegelijkheid en het aantal goeg gevormden. Maar daar kunnen ze nog wel wat moois van maken hoor. Zo niet ga je door naar ivf of icsi. Nou weet ik niet wat er in jou ziekenhuis de afspraken zijn maar bij ons ging het zo.
Wij gaan nu voor 3x iui zonder hormonen en als dat niet lukt, 3x met hormonen. En dan zien we wel..., lief silona

Bedankt voor jullie reacties.

Ilona,
mijn man had de vorige keer 10 miljoen zaadjes, waarvan de beweeglijkheid ook niet om naar huis te schrijven was.
Nu hebben we allebei het gevoel dat het deze keer minder is qua zaadjes. Waarom weten we niet.
We zijn ook niet zo positief meer, we denken dat het ons zelf niet lukt.
Ik hoop dat de gyn over iui gaat praten, en ons niet naar huis stuurt.
Oja, de contrastvloeistof ging goed door mijn eileiders.
Ik kreeg nog een joekel van een maandverband, maar er zijn maar een paar druppeltjes contrastvloeistof weer uit gekomen, verder helemaal niets. Ik snap dus niet zo goed waarom ik dat joekel van een ding kreeg (had gelukkig zelf wel wat meegenomen.)

Verder ben ik erg benieuwd wat nu de volgende stap is.

Hi kwek,

Spannend allemaal dus! Wij hebben dat ook allemaal al achter de rug...ook de 2 e zaadtest etc.. Bij ons was de 2 e al beter dan de eerste..Maar t resultaat viel nog steeds onder t noemer slecht..Onze gyn heeft ons een beetje opgebeurd door te zeggen dat maar 1 zaadje de weg hoeft te vinden..Wij nemen effe 2/3 maanden rust..krijgen dan een kijkoperatie en gaan dan voor IUI..(6 maal) en dan maar verder zien!

Veel succes met alles!

Terug
Bovenaan