HSG

Hallo Allemaal

Daar was ik weer van lang weggeweest,Maar heb het heel erg druk gehad met andere dingen.We hebben nu zo'n 2 maanden al in het ziekenhuis gelopen en het ene onderzoek naar het andere gehad,maar alles zag er goed uit ze snapten eigenlijk niet waarom het nog niet was gelukt,moet maandag voor de zekerheid nog een keer worden doorgespoeld om te kijken of er echt geen verklevingen zijn maar voor zover zij konden zien was er niets te zien.Noui ja we zullen maandag wel afwachten,mag ik alleen deze maand ook niet zwanger worden,maar we wachten al zo lang dus dit maandje kan er ook nog wel bij en dan volgende maand met goede moed er weer tegenaan.Ik wou dit jullie even laten weten,voor de gene die in de tussentijd zwanger is geworden gefeliciteerd en bij de gene waar het nog niet gelukt is laat de moed niet zakken het komt allemaal wel goed echt waar.Zelfs wij hebben nog goede moed naar 5 jaar.Tot een volgende keer en de groetjes van Truida
 
Wat knap dat jullie de moed er in blijven houden!Wij hebben er bij de 2e 3 jaar overgedaan en ons mannetje is net een jaar geworden.er is dus hoop!
Ik vindt het knap dat je iedereen nog zo een hart onder de riem kunt steken.
Ik wens jullie heel veel succes,ik zal voor jullie duimen.
 
hoi,

bij ons heeft het ook ruim 5 jaar geduurd, en steeds verleg je je grenzen als er weer een jaar voorbij is, ik weet er alles van.
houdt moed en veel succes verder!
 
Terug
Bovenaan