HSG

Hoi

Hebben vandaag de verdere resultaten van het labo, over het zaad van mijn man.

Het zag er minder goed uit dan verwacht,hij heeft niet zoveel bruikbaar zaad als de gyn had gehoopt.

Maar zei hij, het zou normaal zo wel moeten lukken( spontaan zwanger worden ),
degene die er zijn , zijn actief.

Dus de volgende stap HSG test, doet het veel pijn zo'n test?
Heb gelezen op het net dat je best voor het onderzoek een pijnstiller in neemt.

Hopelijk is er niks mis met mijn interne huishouding.

Heb van onmacht een potje zitten huilen.
Komt mijn pa met de opmerking, zou je niet beter ophouden met al die zever en blij zijn met één kindje. Leg je er bij neer .

Maar dat kan ik niet, mijn kinderwens zou nooit over gaan.

GROETJES
Wendy

Ja, een HSG doet erg veel pijn, tenminste dat deed t bij mij.
Maar goed bij mij ging ook alles verkeerd ook.
Je moet maar denken als het moet dan moet het. Het is voor een goed doel.

Je hebt een kindje maar als je verlangens hebt naar een tweede gaat dat echt niet zomaar over.

Blijf hopen dat t toch nog spontaan gaat gebeuren, na een HSG ben je wel vermeerderd vruchtbaar (bij mij niets geholpen maar misschien heb jij meer geluk)

Groeten,
Cynthia

Ik heb ook een HSG test gehad en ging er heel open heen. Ik zie wel wat er gebeurt, en heb alles over me heen laten komen. Het was niet leuk, maar héél erg ook niet.
Enne...dat van die kinderwens, ik weet precies wat je voelt en meemaakt. Ik heb ook een enorm grote kinderwens voor een derde kindje. En hoe rijk ik ben met mijn twee kinderen, besef ik me maar al te goed, zeker als je de verhalen van meiden hier leest die nog voor de eerste 'bezig'zijn. Maar een kinderwens is een kinderwens, en dat gevoel kan je niet uitzetten. Sommige opmerkingen kunnen erg kwetsend zijn ookal bedoelen ze het niet kwaad. Ik stuit in ieder geval op veel onbegrip
Ik hoop voor je dat de test mee valt.
Heel veel succes verder, en ik hoop voor je dat je wens uit gaat komen.
Liesf Els

Kan ik me voorstellen! Niet zo leuk van Paps. Hij bedoeld het goed moet je maar denken!
De HSG was bij mij zeer pijnlijk maar dat kwam omdat het niet doorgankelijk was. Indien dit wel zo is voelt het heel anders (schijnt).
Bij mij is het een kijkoperatie onder narcose geworden.

Succes! (het is voor het goede doel)
Gr.Inge

Hoi Wendy,

Van mijn kant ook een reactie, ik vond de HSG best meevallen.

Af en toe even de tandjes op elkaar maar verder viel het best mee.
Natuurlijk verschilt dit per persoon en misschien scheelde het dat mijn eileiders goed doorspuitbaar waren.

Wat ik érg fijn vond was dat m'n moeder mee naar binnen mocht om mijn hand vast te houden en samen op de monitor met me mee te kijken!

Suc6, Suus

Het schijnt dat een HSG bij de een wel pjnlijk is en bij de ander niet... Vaak wordt er een kijkoperatie gedaan ipv een HSG, omdat ze dan meer kunnen zien.....

Ik heb gelijk een kijkoperatie gekregen, maar ze zullen er bij jou wel een reden voor hebben om eerst de foto te doen...

Succes, Lill

Terug
Bovenaan