Heb alsnog een HSG laten uitvoeren.Heb dat vandaag laten doen en moet zeggen het viel reuze mee.Op het moment dat ze het contrast vloeistof inbrengen is vervelend,dan krijg je even een flinke kramp in je buik.Totale onderzoek duurde zo'n 10 minuten,waarvan 1 min. met vloeistof.Alles was in orde.nu moet mijn vriend nog een keer zaad inleveren,voor de 3e keer.De 1e en 2e keer waren goed.
Ben al 1 keer zwanger geweest.Heb 7 maart 2006 een miskraam gehad.Was pas zwanger na zo;n 13 maanden.Ik heb zoiets van misschien kan het toch wat sneller,want ze zeggen dat je na een HSG zeer vruchtbaar bent.dus ik ben erg benieud.heb geen zin om weer een jaar te wachten.Over 3 weken weten we wat ze verder gaan doen.het is toch wel een raadsel allemaal hoor!
Dit wilde ik even kwijt.
groetjes Karin
Ben al 1 keer zwanger geweest.Heb 7 maart 2006 een miskraam gehad.Was pas zwanger na zo;n 13 maanden.Ik heb zoiets van misschien kan het toch wat sneller,want ze zeggen dat je na een HSG zeer vruchtbaar bent.dus ik ben erg benieud.heb geen zin om weer een jaar te wachten.Over 3 weken weten we wat ze verder gaan doen.het is toch wel een raadsel allemaal hoor!
Dit wilde ik even kwijt.
groetjes Karin