HSG

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Vandaag heb ik een hsg onderzoek gehad. Wat een pijnlijke ervaring! Ze hebben 2x een eendebek met speciale naald in mn baarmoeder moeten inbrengen en 2x contrasvloeistof. Het werkte niet zoals het zou moeten. 1 eileider is 50% open en de andere zit potdicht...
Voel me zo klote, mn vriend zit voor zn werk in het buitenland en ik heb hem nu echt heel erg hard nodig. Maandag horen we de uitslag van het zaad en hoe verder...

Dit verklaart waarom we niet zwanger worden...

Jeetje meid wat ontzettend klote zeg! Wanneer komt je man weer terug? Misschien kunnen ze met een kijkoperatie nog een deel openmaken.....Ik heb ook ern hsg gehad maar dan icm kijkoperatie dus heb er niks van gemerkt.

Sterkte!

Wat vervelend dat het onderzoek niet is gelopen zoals het zou moeten lopen. Wat een nare uitslag.
Sterkte ermee.
Maandag is je man wel thuis bij de uitslag?
liefs,

Ja hij komt zondag weer thuis. We hebben vannacht ruim een uur aan de tel gezeten (ook nog eens een hoge belkostenrekening)...

We zijn nu ruim 15 maanden bezig....

Wat doen ze met een kijkoperatie?

Bedankt voor jullie steun

Jeetje, wat vervelend dat je de test in je eentje hebt moeten ondergaan en ook nog eens een slechte uitslag.

Mogelijk krijg je nu ook een kijkoperatie, dan kijken ze of er geen cystes of baarmoederslijmvlies (dat heet endometriose) rond je eileiders zijn gegroeid, dit kan namelijk de doorgang belemmeren. Bij een kijkoperatie halen ze dat dan ook gelijk weg. mogelijk krijg je ook hormonen om evt. nieuwe aangroei te belemmeren.

Heel heel naar dat je deze uitslag nu krijgt, maar hopelijk kunnen ze je nu wel effectief gaan helpen om toch zwanger te worden. Als je 'niets mankeert' en je wordt naar huis gestuurd, is het eigenlijk net zo onzeker...

Hopelijk is de zaaduitslag goed en heb je snel een behandelplan.
Sterkte.
Wenser

Het is inderdaad zo dubbel. Aan de ene kant natuurlijk balen zo'n uitslag, aan de andere kant, kunnen ze er nu iets aan gaan doen.

Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan