huggies GRRRRRRRRRRRRRR

De titel zegt het al. huggies GRRRRRR
Ik gebruik al sinds dat Vera een maand of 2 is Huggies. Dat beviel me altijd erg goed, maar nu ik over ben gegaan op maatje 4 gaat het helemaal mis. Ze is geregeld nat, en dan niet langs de luier, maar gewoon erdoor heen. Ik heb de huggies al gebeld en kreeg mijn geld terug gestort. Ik had ook goede hoop dat het aan het pak lag, maar helaas.
's nachts doe ik Vera al een pamper om, maar daar kan ze eigenlijk niet zo goed tegen. Krijgt ze uitslag van.
Ik baal dus nu ontzettend en moet dus andere luiers gaan gebruiken, maar welke??????
Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende luiers??
groetjes daan

In het begin had ik hele vaak pampers, maar daar kreeg vera luieruitslag van. Sinds ik de huggies heb heeft ze dat eigenlijk niet meer.
Dus nee ze kan niet goed tegen pampers. Nu voor 's nachts gaat het wel goed, maar heeft ze een hele dag pampers aan dan kan ik dat meteen zien.

groetjes daniela

ik heb laatst toevallig ontdekt dat de kruidvat luiers ook mij goed bevallen voor de nacht blijven ook goed droog

ik gebruik namelijk meestal de pampers snacht maar waren op en dach ik probeer het is een keertje.

groetjes patricia

Hey Daan,

wij zijn ook echt Huggies mensen.
Wij hebben ook een x problemen met die luiers gehad... De sluiting brak iedere x af, als je hem vastdeed.
WIj hebben ook ons geld terug ontvangen, maar daar was het probleem tuurlijk niet mee opgelost. Ook was Dylano net als jou 'uk" iedere x nacht sochtends.
Nu geven wij Dylano voor wijzelf gaan slapen nog een schone luier, en dit gaat prima!!
Dylano sliep meestal een goeie 14 uur snachts, dus ja...

Kruidvat is daarna onze voorkeur hoor!!

Succes!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan