Huggies luiers

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

omdat Stijn elke morgen nat is als we hem uit zijn bedje halen heb ik een mail gestuurd naar huggies. Stijn draagt de goede maat en het loopt er niet langs de zijkant uit maar echt in het midden breekt het er doorheen. Ik had al vlug een mail terug gekregen met een nummer om contact op te nemen. Dus ik heb meteen gebeld. Ze vinden het erg vervelend en maken z.s.m. vijftien euro over terwijl het een pak van nog geen tien euro was. Dat vind ik netjes. Nu moet ik alleen nog een luier vinden waar hij droog in blijft.

Groetjes van Marloes

hoi marloes,

ik gebruik al vanaf Sem's geboorte kruidvat luiers.
Ze zijn een stuk goedkoper dan "merk" luiers.
En ze zijn nog nooit "doorgelekt" terwijl ons mannetje vaak meer dan  de klok rond slaapt met dezelfde luier.

groetjes Ilonka

Helaas kan Rik niet tegen kruitvatluiers, maar ik zou ze wel aanraden!
Ze zijn heel droog en stinken niet naar plas!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Stijn kan absoluut niet tegen kruidvatluiers. En niet tegen pampers en niet tegen luiers van Trekpleister. Die van de Lidl verdraagt hij wel maar die gebruik ik alleen overdag omdat hij er anders ook doorheen plast. Misschien koop ik wel een pak een maat groter en doe ik een kleine en een grotere eroverheen aan.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Onze dochter draagt de luiers van Albert Heijn, die zijn erug goed, vinden wij!!

Groetjes Chantal

Heb je ze van de aldi wel eens geprobeerd?
Bij mijn jongens was ik er heel tevreden over.
Voor Joyce ben ik (nog steeds)heel tevreden over de Huggies.

Groetjes Jessica

hallo dames,

omdat ik vanmorgen weer echt alles moest wassen heb ik daarnet twee luiers over elkaar bij stijn aan gedaan. ik hoop dat dit de oplossing is, want ik vind het zo sneu dat stijn wakker wordt omdat alles nat is. ik hou jullie op de hoogte.

groetjes marloes

Heb je al de luiers van de Etos geprobeerd? Zijn ook prima luiers, wij hebben ook een tijdlang luiers van de C1000 gebruikt, ook prima..we hebben nu die van het kruidvat en bevallen heel goed.

Terug
Bovenaan