Hugo Christophe is geboren!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames!!

Even snel een berichtje tussendoor om te laten weten dat onze zoon Hugo is geboren.
Het was een redelijk snelle bevalling; vrijdagavond om half 12 's avonds had ik lichte weeen en zaterdagochtend 6 Oktober  om 07.17 is ons lieve mannetje thuis, in bad, geboren!
De eerste centimeters ontsluiting duurden erg lang maar het laatste stukje van 5 tot 8 cm ging in 2 uur....2 persweeen en hij was er!
Het laatste gedeelte was door de enorme vaart vrij heftig maar het resultaat mag er zijn!;
Hugo is een heerlijk kereltje van 2800 gram!

Voor alle dames die nog 'moeten'; heel veel succes en voor de dames die al bevallen zijn; (nogmaals) van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk he? zo'n wondertje!!

Nu kruip ik weer lekker in m'n bedje en laat me nog even flink verwennen tot het 'echte' leventje met 2 kids weer begint!

Lieve groeten van een supergelukkige Rian!!

Hoi Rian,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan. Hoe is dat nu, een bevalling in bad? Lijkt mij trouwens heel ontspannen.

Geniet van deze prille tijd.

Dikke knuffel van mamabinck.

Hoi Rian,

Gefeliciteerd met Hugo. Fijn dat je thuis bent bevallen. Was het ook de bedoeling dat je in bad ging bevallen of kwam het gewoon zo uit?

Liefs Janine

Gefeliciteerd met je zoon!!!
Geniet van je gezinnetje!
Klinkt idd erg lekker dat bad

Monique

Hoi Rian,

Van harte gefelciteerd met de geboorte van je zoon.
Geniet ervan!

Groetjes,
Rolanda

gefeliciteerd meid geniet ervan en van je kraamtijd.

en wat lekker dat het zo snel ging, hoop voor mezelf en de andere dames ook zo snel gaat.

Manal 38+2

Hoi Rian,

GEFELICITEERD met de kleine Hugo.

Lijkt me heerlijk ontspannend om in bad te bevallen. Maar ik ga toch maar proberen om op de huis - tuin en keuken manier te bevallen; gewoon in bed.

Geniet lekker van die kleine.

Kruimel

Terug
Bovenaan