huh.. eerst positief, nu negatief?!!

Hoiiiii

Ik heb een paar dagen voor mijn menstruatie dag, een test gedaan, en deze bleek positief, wel een vaag lijntje, maar toch duidelijk een lijntje!!! Mijn vriend zei aldoor... ja ja.. ja... ik zie niks, hij wil graag een echte vette streep zien.

Nu teste ik vanmorgen met een dure test Clear Blue ook weer met ochtendurine, en negatief! Nouja, gisteren al helemaal aan het dollen... hoe zullen we dit, hoe zullen we dat! Wat nu? Of zou ik misschien een miskraam hebben gehad?

Iemand ervaring?

Liefs

Hoi Supermams,

Wat vervelend zeg! Maar met wat voor een test heb je gisteren getest? Want wat ik van iedereen begrijp hier op het forum is dat de dure Clearblue test veel zwangerschapshormoon nodig heeft om postitief te testen. Het kan dus best zijn dat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon aanmaakt. Wat je het beste kan doen is een aantal dagen wachten en het dan nog eens proberen. Ik weet dat dat heel moeilijk is en dat je voelt alsof je in een achtbaan zit wat betreft je gevoel. Maar ik denk dat er niets anders op zit.
Als je gisteren een streepje hebt gezien, dan heb je gewoon nog maar heel weinig zwangerschapshormoon in je urine. Want een zwangerschapstest wordt echt niet zomaar positief!
Veel succes en ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt!

Groetjes Mariska

Ik sluit me aan bij Mariska!
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor.. Anders test je morgen nog een keer, voor de gemoedsrust van je mannetje ;)
Dan heb je waarschijnlijk wel een dikke(re) streep!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap, gefeliciteerd!

En laat je nog even weten of je nog een test gedaan hebt?

Groetjes Brenda

Helemaal mee eens!. de kans dat de test positief is maar dat dit niet klopt is zeer klein. vorige week nog een bevestiging daarvan van de huisarts!!! heel veel succes en ik ga in ieder geval voor je duimen.

groetjes Lin

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik fleur er wel weer een beetje van op. Ik zit aldoor met dat gemengde gevoel, je kent het vast wel, zou het nou niet of wel of niet of wel blabla.

Ik (met m'n stomme kop) gisteren nog net voor 18:00u naar het centrum gefietst (stiekem, want die dingen zijn ook niet gratig hahah) en getest (met een goedkopere test) weer negatief. Ik dacht ik gooi hem weg.En vanmorgen er weer bij gepakt, zie ik tot mijn grote verbazing toch weer een vage maar bredere lijn op de test! Ik had het net weer wat uit mijn hoofd gezet, en nu krijg je dit! Ik durf haast niet meer blij te zijn. En ik weet dat je na 10 min niet meer op te test mag kijken. Maar dan denk ik bij mezelf, zou de test na een dag zo'n brede positieve lijn aangeven (wel vaag, maar hij staat er wel echt!) Ik denk  aldoor, straks is het een miskraampje, dat het vruchtje gewoon los heeft gelaten, en dat ik straks toch ongesteld word. Maar wel appart dat de 1e test een wat duidelijkere lijn heeft (met ochtendurine) maar dunner, en nu, deze test (met late middag urine) na een dag een vage dikkere streep aangeeft. Whaah ik word gek hihi... zo ging het bij mijn vorige zwangerschap niet... dat was meteen duidelijk, en toen had ik ook al twee dagen te vroeg getest. Ik weet dat het niet hoord, maar uit nieuwschierigheid. Maarja, ze zeggen ook wel dat het gevaarlijk is he, omdat je dan misschien wel een miskraam hebt gehad, zonder dat je het doorhebt, en toch ongesteld word. Nou weet je wat ik doe, ik test morgen vroeg weer... dan ben ik 1 dag overtijd! Ik zou het vandaag moeten worden, maar nog geen red devils te bekennen!

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik word gek van de zenuwen!!

Liefs supermams

Hey supermams

al wat weer nieuws,? ik heb het zelfde ook ik heb een test gaan die was positief ( een vaag streepje) manlief zei ook ik zie niks hoor.
Dag er naar getest negatief nu denk ik dat dinsdag weer een test als de red devils er nog niet zijn.

ik ben ook zenuwachtig en wacht nog maar even af

veel liefs

Terug
Bovenaan