Huh? Hoe kan dat nou?

Hallo dames,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben nog niet gestopt met de pil. Mijn man en ik wilden dat eigenlijk pas eind juli, zodat ik dus nog in juli mijn duiveltjes zou krijgen. Nou ben ik 22 juni ongesteld geworden (in mijn stopweek) en ben op 28 juni weer met de pil begonnen. Her rare is dat ik op 6 juli WEER ongesteld ben geworden, terwijl ik gewoon aan de pil zat (oke, 1 of 2 keer vergeten in te nemen). Hoe kan dat nou? Het is donker bloed en soms weer heel erg rood (sorry voor de smerige details :)) Dit alles gaat gepaard met hevige misselijkheid. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Vanaf nu raak ik de pil niet meer aan, maar toch vraag ik me af waarom ik na precies 14 dagen weer ongesteld ben geworden, terwijl ik de pil gewoon slik en niet in mijn stopweek zit?

Ik hoop echt dat 1 van jullie wijze vrouwen mij kan helpen.

Heel veel succes met klussen dames!

Groetjes van Shaan
 
Hmmm, heel apart.
Je geeft wel aan dat je de pil twee keer bent vergeten dus ik denk dat je daardoor een soort van doorbraakbloeding hebt gehad, naar mijn idee komt het dus daardoor.

Succes ermee in ieder geval,
groetjes Po
 
Hoi Shaan

als je denkt dat je mogelijk toch zwanger bent zou een testje geen kwaad kunnen, als die positief blijkt te zijn dan zou je meteen met die pil kunnen stoppen.

good luck, jeanette
 
na het vriendelijke bericht van mijn voorganger(ster) wil ik er nog wat aan toevoegen:

omdat je er 1 of 2 vergeten bent kan het natuurlijk zo zijn dat je zwanger bent....een testje zou dus een optie zijn. stel dat deze negatief is kun je nog altijd naar de ha gaan, toch?

succes
xx kimpansee
 
Dames (en 1 mindere dame) bedankt voor jullie advies. Ik denk dat het komt doordat ik het 1 of 2 keer vergeten ben, maar dat heb ik altijd al gedaan en nog nooit ben ik ongesteld geworden. Ik ga toch maar eens testen, maar dan moet ik toch wachten tot na de ongesteldheid? Pppfff...wat is het vrouwelijk lichaam soms toch verwarrend niet? Ik houd jullie op de hoogte!

Dikke kus
Shaan
 
Terug
Bovenaan